El Hijo de la novia
1/26/2004
Ahir al vespre vaig posar el video a punt, pretenia anar a dormir aviat (relativament), pero la vaig cagar completament quan vaig posar TV1, sabia que la feien, l'estava gravant (grabant?)!! pero volia mirar-me-la un altre dia amb calma... i va acabar enganxant-me, captivant-me un altre cop, com quan la vaig veure per primera vegada.
Quan l'Eva em va preguntar quina era la meva pel·lícula preferida no se com no hi vaig caure, ja que, sense cap mena de dubte és aquesta!! Es tierna, dulce, emotiva, tiene todo lo que se necesita... família, amigos, amor, respeto, ternura... m'encanta la paraula "ternura"... no se ben bé perquè però una de les escenes que més recordo és aquella en que en Rafa (Darín) i la Naty (Verbeke) estan al cafè parlant de la seva relació, pots sentir el que flota per l'ambient en aquell precís moment, és espectacular com consegueixen transmetre tan a través d'una pantalla, no us sorprèn?
bé, nois que sembla que tingui l'exclusiva jo, ja li he dit a la Meri, donar-me un suport per escriure i uns copets a l'esquena animant-me a fer-ho és perillós!! m'emociono i dono pel sac!!
apa, a veure si us estireu una mica i comenteu les cosetes que la gent posa, ejem, ejem...
se aceptan críticas!! :-P

escrit per Martona a les 12:34 | Permalink |   0 comentaris