buenas
8/02/2004
Hola,
bona tarda, bon dia o el que sigui quan ho veieu...Jo també m'apunto a fer cosetes, però de moment no podrà ser. Pels que no ho sabeu m'en vaig una setmaneta fora del 5 al 12 d'aquest mes. Per això, no podré anar a cal Guillem (a qui ja he informat) aquest dissabte, alhora suposo que le capde que torno tampoc seré per aquí. Així que em proposo per fer coses a partir del 15. Jo faig aqui una proposta: tarda/nit de cinema tinc 2 dvds a casa, segons els gustos o el que us vingui de gust:
cinema fantàstic de dibuixos: la princesa mononoke (director del vitge de chihiro)
tarda/nit de por i crits: darkness (director de els sense noms)
també s'accepta que la gent porti dvd si no us agrada cap de les opcions.
Jo poso la casa (tot i k no sigui molt gran), les crispestes i els dvds. Pot ser capde o entre setmana, que a l'agost tb ve d gust fer coses encara que currem, no?
Digueu la vostra i quan torni del viatge us dic quina opciói ha estat escollida, ok??
PETONETS I NO US PASSEU A CAL GUILLEM

SANTA

escrit per anonim a les 16:10 | Permalink |   10 comentaris

 



10 comentaris:


a les 8/02/2004 05:05:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo m'apunto al tema cine, però quan mireu la de darkness a mi em deixeu colors i em posaré a pintar, que vaig patir molt amb la dels sense nom... uuuuuiiii...

jo de moment tampoc confirmo la meva assistència a casa en guillem, encara que intentaré fer alguna coseta per poder arribar-hi.

petons a tots

 

a les 8/04/2004 09:59:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

ole, ole, ole
m'agraden molt les dues propostes de cinema, però ho tinc complicat per venir... si us espereu al cap de setmana del 28 i 29 d'agost llavors genial, sinó... millor un diumenge, dilluns o dimarts, més que res perquè sinó tinc problemes laborals, el horaris que faig que son un caca i bastant incompatibles amb la vida social, i si és a barna encara més, això de plegar a les nou... jeje
molts petons a tots, Santa porta't bé!!! ;)

fins aviat
Marta

 

a les 8/15/2004 08:19:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Yo me apunto a los cines. María comentó algo de un especial Top Secret... Por cierto, me adhiero al club de fans de Tuno Negro, qué gran película... Gran actuación la de la estudiante rubia. Merecía un Goya...

 

a les 8/16/2004 01:18:00 p. m., Blogger anonim va dir:

Bueno companyers!!!
Parlant amb la Marta, que és la que semblava amb més problemes d'horaris, hem decidit fer la jornada de cinema dilluns vinent, dia 23 d'Agost, a la tarda/nit. Tot i així, si no us va bé (Santi o Pableres), digueu-ho doncs es pot canviar. Els altres que mireu la web però no escriviu tb esteu convidats. Si algú té dubtes de com arribar a casa meva que m'avisi.
Ja decidirem el programa exacte de la sessió però podeu fer les vostres propostes.
Fins aviat i bon estiu (ja queda poc :-( ) (a manca que caras buenos son emot-icons)

 

a les 8/16/2004 03:27:00 p. m., Blogger Santi va dir:

oleole! a mi em va de conya! que guai! però que les pelis no siguin de molta por que llavors jo no dormo, eh?? ja diràs què hem de portar! (palomitas, xuxes, llaunes de coca-cola, un jerseiet que al cine sempre fa fred...). en fi, fins dilluns pos!

petonets a tots

 

a les 8/16/2004 07:52:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

com que jo no treballo ni dilluns ni dimarts m'apunto, si, santa, ja se que ja t'ho havia dit, ;P
amb els ànims una mica per terra, però vindré, espero que dilluns vinent ja estaré millor, us necessito nens meus! ja se que ho sabeu, però us estimo molt!

marta

PD: el programa cinèfil m'és bastant igual, però que no faltin crispetes, si voleu quedar a la tarda aviadet no problem, ans el contrari! necessitaré guia per arribar a cal santa, no hi he estat mai i no se ben bé quin bloc ni pis és... quina vergonya...

 

a les 8/17/2004 11:47:00 a. m., Blogger Santi va dir:

jo t'acompanyo princesa! quedem per sants o al metro i no problem. molt molt aviat tampoc,eh, que jo representa que ja treballo... :)

petonets

 

a les 8/19/2004 03:06:00 p. m., Blogger anonim va dir:

ok, a mi m'està bé, si voleu compro unes pizzes per jalar. I apart podem dur crispetes i xominades vàries, ok?

 

a les 8/20/2004 11:08:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Yo me apunto a lo del lunes. Qué hay que llevar? Si os va bien me podéis pasar a buscar por casa antes de ir a la del amigo Santa, vale Marta y Santi? Me picáis y bajo, así vamos todos juntos. Hasta entonces pues...

 

a les 8/21/2004 06:38:00 p. m., Blogger Santi va dir:

ok. a mi em sembla bé. marta, a tu et va bé quedar a sants? si és així decidim l'hora, et vinc a buscar i recollim en pablo i comprem unes crispetes de camí a casa en raül, no?

vinga, fins dilluns doncs. petonets i bon kpd.