sopar? dinar?
2/20/2005
Hola a tothom,

l'altre dia deiem de fer un soparet o dinaret, hi ha dues opcions, fer un soapret divendres dia 25 de febrer, o bé fer un dinar el diumenge 27 de febrer, ke us sembla?

vots a favor aquí o per mail!

recompte de vots (que ja que la participació a les europees va ésser baixísima espero que aquí el % millori, ehem...)

divendres 25: 1 + busce + jordi = 3
diumenge 27: 1 + lola + santi + jordi=4



apa, aneu fent les propostes de on i com fer el susodicho evento...

vaig actualitzant el tema, poso les preferències, així que, Lola només comptabilitzo el diumenge, ok?

petons

escrit per Martona a les 16:50 | Permalink |   8 comentaris

 



8 comentaris:


a les 2/21/2005 12:44:00 p. m., Blogger Lola va dir:

Com estàs del teu estat gangliòs wapa????
A mi em van bé les dues opcions. Però si he d'escollir prefereixo dinar diumenge, perquè així m'estalvio quedar-me a dormir a casa d'algú.
Petons a tots

 

a les 2/21/2005 02:58:00 p. m., Blogger Santi va dir:

per mi també dinar diumenge, que estic mig griposa i tinc ganes d'arribar a spt divendres i deixar-me mimar per la meva mama... ehem!
petons a tots!

 

a les 2/21/2005 06:42:00 p. m., Blogger anonim va dir:

be, jop voto per divendres pq diumenge no puc, però que es faci el k la majoria decideixi, ok?
Muak

 

a les 2/21/2005 09:16:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Pos el meu estat gangliós està més o menys igual... una mica millor, però s'ha de dir que no massa...

canviant de tema, algú pot enviar mails per avisar del dinar o sopar???? gràcies!!!!!

 

a les 2/23/2005 10:34:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

hooola. pues yo no voy a estar ni el viernes ni el domingo, así que espero que se lo pasen bien y me cuenten luego... la semana que viene volveré a ser "normal"

 

a les 2/23/2005 04:54:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Uoli!!!Doncs jo com en pau no puc ni divendres ni diumenge o sigui que us hauré de veure un altre dia!!!snif snif!!!!mua

 

a les 2/23/2005 05:32:00 p. m., Blogger Santi va dir:

la possibilitat de deixar-ho pel pròxim kpd??? a veure si pot més gent???

 

a les 2/23/2005 09:24:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Pos vist l'èxit jo també voto per deixar-ho córrer...

tot i que si algú vol fer algo el finde que m'avisi que jo m'apunto!!
petons