TENGO UN DIA TONTO
3/30/2006
Pozzi!
què hi farem, el primer pas és acceptar-ho, no? al menys, això diuen les males llengües, així que ala, vengandoncs!

y yo me pregunto... los homes, també tenen dies tontos? és a dir, jo crec que quan dic que tinc un dia tonto, tooootes les dones que puguin llegir això, més o menys, es fan una idea del meu estat anímic, i segurament es senten identificades, perquè elles, en algun moment o altre s'hi han sentit o s'hi senten, però els homes? que se'n sap dels homens????
què pensen? que els preocupa? a part del que ja sabem que els preocupa...

"la evolución nos vincula a todos" (Henry Gilbert) ??


marta-amb dia ideal per a tdp, però és clar, no se'n pot fer un cada dos per tres, boh

escrit per Martona a les 13:17 | Permalink |   38 comentaris

 



38 comentaris:


a les 3/30/2006 01:28:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

yo suelo tener días tontos y días capullos.

 

a les 3/30/2006 01:35:00 p. m., Blogger Martona va dir:

interesante distinción

 

a les 3/30/2006 01:36:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

yo días tontos, días capullos y días Francia es una mierda, Italia es una mierda...
TdP today? Nunca es tarde si la dicha es buena...

 

a les 3/30/2006 01:38:00 p. m., Blogger Martona va dir:

donde digo dicho digo diego?

tdp? a que no hay huevos?

 

a les 3/30/2006 01:51:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

jo més aviat proposaria cervecita inocua...però ho faria molt de gust, eh? Martona, si ens necessites allà estarem!!! I'll be there for youuuuuuuuuuu!!!
He somiat que m'havien de fer una punció cardíaca a lo Pulp Fiction

 

a les 3/30/2006 03:14:00 p. m., Blogger krusty va dir:

Jo sns anar més lluny, sta 7mna de dllns a dmcrs he stat bstnt tonto!! suposo q deu ser lastènia primaveral (excusa típica dstos dies!!) q no l'Abstèmia!!! no tik massa concentrat i en menos ganes l normal d treballar!!! jo tb m'apunto a alguna coseta, pro apartir d ls 9:15h q seré un home (¿?) semi-lliure!!!!

SAnti diu q tb s'apunta a TdP, cervezita inokua o lo q face falta!!
Així q?!?!?!?! fins dp?!?!!?
MB7s;)

 

a les 3/30/2006 03:22:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

jo també aniria cap al tardet, que haig de barrufar molt pel lab encara!

 

a les 3/30/2006 03:46:00 p. m., Blogger Santi va dir:

vinguendoncs! fet! 9.15 on????

 

a les 3/30/2006 04:45:00 p. m., Blogger krusty va dir:

Jo kedaria x ls Corts!! a tots mos va millor, no?? podem Dolça o algun altre d x allí...Molt original jo...
MB7s;)

 

a les 3/30/2006 06:16:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

vingue'n!!! jo estic molt liada però quan plegui niré pitant a...La Dolça!??? Marta, sí??? Eres tu la que estaves tonteta!!! Pau, estàs tontet?

 

a les 3/30/2006 06:22:00 p. m., Blogger Martona va dir:

si??? nens, no comptava amb aquest poder de convocatòria tan sobtat!, envieu-me un sms d'on heu quedat, porfi!!!!!!!
petonetssss

 

a les 3/30/2006 06:23:00 p. m., Blogger Santi va dir:

dolça!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

a les 3/30/2006 06:42:00 p. m., Blogger anonim va dir:

bon tdp, jo menjaré fondue al la Llar del Filador, i si voleu, menjaré pa amb ques pensant com a minim un tros per cadascun de valtros.
muak

 

a les 3/30/2006 06:45:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Vaya morro. No diu ni piu i només entra per fer dentetes!!! A la mierda! He venido a hablar de mi libro!!!

 

a les 3/30/2006 07:36:00 p. m., Blogger anonim va dir:

gilipolles!

 

a les 3/30/2006 07:40:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

gràcies, carinyu

 

a les 3/30/2006 08:26:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

estoy en el lab de Santi et al. STOP. Cervecita sí. STOP. pero CERVECITA, que esto es un TdP no autorizado. STOP IN THE NAME OF LOVE.

 

a les 3/30/2006 09:05:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

nens! jo tinc encara per un ratillo, però ja arribaré, ok?
si hi ha res truqueu al lab, que tinc el mòbil desconnectat!!!

 

a les 3/31/2006 11:29:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

Yo soy Géminis, ascendente Géminis y con la luna en Géminis (6 personalidades en un solo cuerpo) paso de estar eufórica a muy deprimida, tranquila a de mal humor, etc.... Lo mío no son días tontos, son ratos tontos.
Besos
Bicho

 

a les 3/31/2006 12:25:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Mejor un rato tonto que todo un día tonto, no? ;P

ahir, què voleu que digui, no sé què dir, genial, fins a les 3 xerrant, de tot, m'encanta! i el més maco de tot, quan estava tornant a casa amb nit bus, perquè no sigueu malpensats, no vam dormir junts! em va trucar perquè tenia ganes de seguir parlant amb mi... ai.... de fet hem quedat per sopar el diumenge a barna quan ell plegui, on el puc portar??

 

a les 3/31/2006 01:09:00 p. m., Blogger Jud va dir:

Jo potser tb m'apunto i vinc amb 2 kartoflen, un és un tros d'home!!! mmmmmm ja veureu que ràpid passa el dia tonto!!

 

a les 3/31/2006 02:36:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

yupiiiiiiiiiii Martona!!!

 

a les 3/31/2006 02:55:00 p. m., Blogger Santi va dir:

tenim pressupost de...? 8 kilets o menys? si és de 8 kilets et faig una llista llarga de llocs on portar-lo... tu digues què prefereixes i jo dono un cop d'ull a la guia DOM, que des que ha disminuit la vida social està a casa morta de fàstic... muaaaaaaaaak! me n'alegro molt! ;)

 

a les 3/31/2006 04:51:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

quan hagueu decidit, ens dius on heu quedat i hora. No per res...per saber...

 

a les 3/31/2006 04:56:00 p. m., Blogger krusty va dir:

jud!! lo dia tonto era ahir!!!
Mb7s;)

 

a les 3/31/2006 05:18:00 p. m., Blogger Jud va dir:

qualsevol dia és bo per disfrutar de la contemplació d'un bon exemplar...

 

a les 4/01/2006 11:16:00 a. m., Blogger Martona va dir:

no avancem aconteixements, jejejeje
vull lloc, més o menys íntim, però que no sigui pijo que t'hi cagues, algo senzillet i guai... m'han comentat que el Ra, per allà darrere la boqueria està molt bé, algú el coneix?
Santi, help me!
petons wapíssims!!

 

a les 4/01/2006 04:52:00 p. m., Blogger Santi va dir:

el Ra és una gran opció, però abriga't pq no té dins: o et toca a fora o en una mena de passadís que tanquen a la nit. crec que està molt bé com a primera opció... si aquest et falla, x la zona el Silenus (c/ dels àngels, però un xic menys assequible); fora d'aquests, per la zona l'imprevist (c/ ferlandina tocant a ronda sant antoni), però no el consideraríem íntim...
serveix??? que vagi molt bé!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

 

a les 4/02/2006 02:20:00 p. m., Blogger Martona va dir:

mil gràcies reina!!!!!! ets un solete! ja us explicaré demà!
petonssssss

 

a les 4/03/2006 09:35:00 a. m., Blogger Santi va dir:

vas veure els ules de la marina maas al ra??? espero que no els hagin canviat que eren fantàstics... o potser no vas tenir ulls x res més... ???!!!
etsplicacions ja!!!! muaaaaaa

 

a les 4/03/2006 10:03:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

ENS POTS FER CINC CÈNTIMS D'AHIR, MARTONA? ÉS DILLUNS I TENIM SET DE NOTÍCIES!

 

a les 4/03/2006 10:07:00 a. m., Blogger Lola va dir:

Que guay Martona!!!!!!!!!!!
Eso eso, cuenta, todo bien??

 

a les 4/03/2006 01:43:00 p. m., Blogger Martona va dir:

m'acabo de llevar, ahir tot guai, el ra tancat, la bàscula tancada, vam acabar a la plaça dels àngels allà on la lola, en pau i jo vam sopar un dissabte fa temps, el sopar molt bé, després vam estar fent el ronso a la plaça, després vam pillar el nitbus cap a mataró i ens vam estar xerrant fins a les 5 a una placeta que hi ha prop de casa meva...
bé, tot bé, de moment no pesigolletes... hi ha coses, no ho negarem, i vaig coneixent coses que m'agraden, té les idees molt clares, compartim molts punts de vista, m'agrada, ja es veurà!
la veritat és que tinc un garbuix important al cap, nenes no patiu que quan ens veiem ja m'explaiaré, ;P

 

a les 4/03/2006 01:44:00 p. m., Blogger Martona va dir:

santi, aquest finde marxes?
nenes i nens, perquè no fem algo?

 

a les 4/04/2006 01:07:00 p. m., Blogger krusty va dir:

Heu imaginat mai com seria la família Simpson en carn i ossos?!?!?! No imaginesseu més!!!! S'ha fet la pel·lícula amb persontages reals!!! Ara, quasi en exclusiva, podeu gaudir aquí, a http://somlosquesom.blogspot.com del trailer de la pel·lícula!!! Estic ansiós de saber com serà Krusty!! jeje!! Si ho arribo a saber me presento al casting!!!
MB7s;)

 

a les 4/04/2006 01:28:00 p. m., Blogger Lola va dir:

a mi avisadme si haceis algo el finde. intentaré mirar meris, sino te llamo martona. con un poco de suerte nahuel estará por aquí

 

a les 4/04/2006 07:06:00 p. m., Blogger Santi va dir:

sip martona!!! sóc aquí!!! i sip! podríem fer quelcom, encara que jo he de reservar unes horetes per treballar un xic... propostes decents?? indecents??? :p

 

a les 4/04/2006 08:16:00 p. m., Blogger Martona va dir:

ho que volgueu!!!!!!!!!!!!!!!!
tinc ganes de fer coses i disposo de temps!!!!! decent, indecent? no tinc massa manies, algunes si, poquetes, bueno, vale, una fa el que pot! jejeje
farà bon temps, plourà?