proposta : zapping
1/30/2007
Eps, proposo una sortideta al teatre. En concret, al Teatreneu (per Gràcia) per veure Zapping.
Ho fan els dijous a les 22'00. És un teatre relativament amateur però per 14 euros tenim entrada, de fet, si sabem amb temps quants, el Marc les aconsegueix per 7 euros. Jo ja hi he anat però és una obra que és pot repetir tants cops com vulguis perquè cada cop és diferent. No us vull explicar molt com és perquè la gràcia del primer cop és no saber ben bé a on vas. Només us dirè que és molt improvitzada i que és en funció de la participació del públic (no patiu, no cal sortir a escena). Els hi dones unes frases i ells fan unes improvitzacions. Dit així potser no atrau gaire però jo vaig riure molt i, la veritat, per 7 euros val la pena anar al teatre.
És a les 22'00, però està bé poder estar-hi uns 10 minuts abans mínim per aconseguir bons llocs, perquè com que només ho fan els dijous sempre hi ha bastant gent.
Ahí queda dicho, si voleu proposem un dia i hi anem.
Muak

escrit per anonim a les 18:54 | Permalink |   14 comentaris

 



14 comentaris:


a les 1/31/2007 08:49:00 a. m., Blogger Santi va dir:

jo en vull una! muaaaaaaaaaa

 

a les 1/31/2007 11:18:00 a. m., Blogger Lola va dir:

i jo!!!!!!!!!!!!!1
què tal dijous de la setmana que vé???

 

a les 1/31/2007 06:59:00 p. m., Blogger Martona va dir:

jo també!!!
en principi dijous de la setmana que ve bé!!

Martona
(ara ja no em deixa ni penjar comentaris.... argggggg, wepmasteee???? què me pasa????)

 

a les 1/31/2007 06:59:00 p. m., Blogger Martona va dir:

ufffffff
veig que això si...
jeje

 

a les 1/31/2007 07:04:00 p. m., Blogger Martona va dir:

ja que almenys em deixa posar comentaris m'aprofito, raül rei, saps quanta estona dura això?

 

a les 2/01/2007 09:58:00 a. m., Blogger anonim va dir:

sip, una mica menys de 2 hores, o sigui que deu acabar cap a les 23'45h (això l'últim cop, no sé si segons el dia és més o menys curt)

 

a les 2/02/2007 10:22:00 a. m., Blogger anonim va dir:

a mi també em va millor el 15 (de fet és al Marc qui li va millor), sino un altre dia.
Muak

 

a les 2/04/2007 12:38:00 p. m., Blogger Lola va dir:

vale, per mi i pel Nahuel està bé el 15.
me toca ponerme a deshacer cajas, MÁS CAAAAJAS, esto es un no acabar.

 

a les 2/05/2007 09:51:00 a. m., Blogger anonim va dir:

mmm, jo sempre amb e lcap a un altre lloc...ahir em van recordar que el dia 15 estaré de camí a Roma...així que, o tornem a fixar-ho x akest dijous, o ho deixem per més endavant...muak

 

a les 2/05/2007 10:14:00 a. m., Blogger Lola va dir:

jo més endavant estaré a Venecia o Argentina (Diós mío, pero que guay somos!!!), així que prefereixo aquest dijous.
Dimecres cap a les 14h al solarium per visitar la pensió. No tindrem temps de cuinar massa res, fem unes pizzes o alguna cosa ràpida (Eusebi habrá alternativa para tí)?. Us comunico que el pis està ple de caixes i fustes que vam portar el capde, però si no us importa anar saltant cap problem

 

a les 2/05/2007 07:34:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Doncs jo aquest dijous dia 8 estic a un concert de Fangoria... i el dijous següent estem de camí a Roma (es que som super guais). Però tranquils i tranquil·les my darlings, que podeu aconseguir entrades a 7€ dient la frase màgica.
Al comprar l'entrada dieu "Ya sólo me faltan 100 etiquetas de whisky" i zas!, como por arte de magia les entrades a meitat de preu, i no només la vostra, sinó la de tots els vostres amics, acompanyants, àvies, tiets i qui vulgueu portar. No us prenc el pèl, això funciona així. Raül està de testimoni.

Petonets!!

 

a les 2/08/2007 03:41:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Veo que no ha habido consenso acerca del día en que al final se podría ir al Zapping , ohhhhhhhhhhh
A mí me gustaría ir. Next week , Diego will be here , so we could go next thursday .....al menos , ouede ser que nosotros dos vayamos ... ahora mi ? : vale dicha frase mágica para cualquiera de las funciones que dás en ese teatro ó sólo para el Zapping ??????He visto otras interesantes .......... Gracias Marc por responder ......... ciao

 

a les 2/12/2007 09:30:00 a. m., Blogger anonim va dir:

patriniña, me ha dicho marc que para la obra del viernes (improfighters) la frase és otra, que si te interesa te la puedo decir (me la dijo pero ya no me acuerdo), para las demás obras creo k no hay frases pero creo que es possible encontrar descuentos.
Muak

 

a les 2/12/2007 03:16:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Gracias Raül , pero creo que al final iremos con todos el día que vayan ... gracias niño Raül jajajaj