reactivando...I belive in America III
10/08/2007
Bé, a veure si li donem vidilla a això que ara està más muerto que el pacto antiterrorista. Proposo visionat del Padrino III abans que els noms de Sony, Miquele i Freddo caiguin en l'oblit. Proposo fer-ho aquest divendres 12 festiu, però accepto propostes d'altres dies. També requereixo lloc i tele per veure-ho i gent per fer crispetes i coneixement de la biografia del muniquès i del cara cortada.
Digo!

escrit per anonim a les 11:32 | Permalink |   8 comentaris

 



8 comentaris:


a les 10/08/2007 04:26:00 p. m., Blogger anonim va dir:

santi segueix mirant el meris i faràs pujar França a les estadístiques. Si ho mireu, podeu veure exactament on cau Brest.
Muak

 

a les 10/08/2007 04:34:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

no em deixa penjar res!!!!!!
dicccc, que el Nahuel el 12 treballa, i podriem, però tard, quan arribés, tipus 20h.
avui he inscrit la tesi... no m'ha fet gaire ilu ni res... tic chofeta

 

a les 10/08/2007 04:36:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

era jo
lola

 

a les 10/08/2007 06:24:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

lola, ànims...jo també estic chofeta i a més està cayendo la del pulpo y jo tinc dos rentadores esteses...tic al lab i no hi puc fer res...
nosaltres segurament sí que podem divendres!!!

 

a les 10/08/2007 08:40:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

ohhhh
nens, jo marxo de pont...
no ho podriem fer dijous?? (ja que el divendres també es podia pero tard?????)

sinó el finde següent???

tinc ganes de veure-us i de padrino i de tot!!!

tona-chofeta xk no trobo feina i no tinc paro ni res...

 

a les 10/09/2007 10:00:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

chofes chofes chofes...
El Nahuel dijous també curra a Gavà i fins 19:30, així que també arribaria bastant tard.
Quedeu vosaltres si voleu, no passa res, ja la veurem nosaltres i ja us veurem a vosaltres.
Raül, tinc Heroïs del corasón i no sé si l'he de tornar els cd's. Pregunta-li. En tot cas et tornaré sino el caxarro on venien, ja te'ls portaré al lab.
petonets
Lolatambéchof

 

a les 10/09/2007 05:14:00 p. m., Blogger anonim va dir:

si, necessito tots los cedeses, quan et vagi bé ja me'ls donaràs.
muakis

 

a les 10/09/2007 09:30:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

aiiii, nens...
feu el divendres, dijous al final tampoc no sé si podré... però la setmana que ve hem de fer algo que no pot ser ja el temps que fa que no ens veiem!!!!!
Ni que sigui una xocolata desfeta al carrer dels banys nous (un suís) o un shawarma al rabal!!!!!!!
(coses brates que segueixo sense projecte de feina)

tona-chof i anyorada de vatros