ei, reiets!!
5/03/2008
A veure, jo aquesta setmana començo a treballar un altre cop, però estaré a la oficina de barcelona. De manera que, d'aquest dilluns a aquest divendres plego a les 18 h, algú vool fer algo? unes bravetes o cine o similar o no similar?

El próxim cap de setmana també estic per aquí lliure, però a partir del 13 de maig, començo a treballar a la expo, aquest cop a viladecans. M'estaré a viladecans del 13 de maig al 7 de juny, però com que estic a prop, si hi ha sopars o algo (dinars no perquè no crec que tingui temps) podria arribar sobre les 22 h.

Apa, ja us he fet un resum del meu estat laboral.

(és probable que a mitjans, finals de juny me'n vagi a treballar a zgz un mes i mig... però encara haig de concretar i negociar cosetes)

Ale, tot això és per dir si algú vol fer algo aquests dies que encara disposo de més temps!!!! Evita, Raül, Pablo i companyia?? que sou els que fa més temps que no veig!!

Petonssssssssssssssss

escrit per Martona a les 14:20 | Permalink |   4 comentaris

 



4 comentaris:


a les 5/03/2008 10:44:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

ja sé que a mi no fa tant que no em veus, però si vols dimecres podriem fer un algo.

mua
lola

 

a les 5/05/2008 09:51:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

em sembla genial, genial!!!!!!!!

:P

algú més s'apunta?
hacemos unas bravitas?

petonets

tona

 

a les 5/05/2008 10:23:00 a. m., Blogger anonim va dir:

EI MARTONA!! Tu sempre tan organitzada d'horaris...per després poder arribar tard...je,je. Jo si voleu quedar algun moment d'aquesta setmana em puc apuntar que estic bastant lliure.
Muaaaaaka (com diu el de "Al pie de la letra")

 

a les 5/06/2008 11:23:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

martona no vinguis en cotxe que sinó no ta veure!!!!jejeje sóc una mica dolenta no?(es que l'altre dia que vam quedar a gracia la pobre va estar una hora per aparcar...)mmmmmmmmmmmua