Coses vàries, és llarg però no m'ignoreu... snif
2/19/2004
"En la vida hay que concluir las cosas debidamente. Sólo entonces puedes soltarlas, sino, te quedas con palabras que deberías haber dicho y que no dijiste, y el corazón se te llena de remordimiento"

Vida de Pi (Yann Martel)


Apa, ja torno a ser per aquí, home, home, es que se us deixa uns quants dies solets i monteu uns jolgorios que ni dios!!!
Donar primer de tot una calorosa benvinguda a la Núria per la seva incorporació a la societat dels meristemets!
Expressar la meva felicitat al veure que el tema caseta rural va viento en popa i a toda vela, informar que queden només 36 dies!!!! (això si no m'he descontat, que tot pot ser!)
Que estic trista perquè les meves recomanacions literàries no us han fet ni fred ni calor... :( (m'estic llegint "el antropólogo inocente" Nigel Barley, genial, divertit, descollonant en alguns moments!!!!! no he pogut evitar dir-ho!!!)
Que l'altre dia vaig trobar un conegut i va i em pregunta pel tema "amoríos", jo vaig passar de fer-li una crònica de com tinc el tema últimament (perquè com ja sabeu com està el patio i no n'ha de fer res), i ell va i deixa anar la frase:
- Tu tranquil·la que quan menys t'ho esperis apareixerà...
ARGGGGGGGGGGGGG aquí les meves faccions van passar a rabia continguda, perquè estava al mig del carrer que sinó l'hagués agafat de les espatlles i li hagués donat una patadeta a l'espinilla (no sé com es diu en català, i per no dir una altra cosa), total que se m'ha acudit fer-vos la següent pregunta:

QUINES SÓN PER VOSALTRES AQUELLES FRASES QUE US POSEN DELS NERVIS? ÉS A DIR, QUE AGAFARIEU I CIRDARIEU FINS A QUEDAR-VOS AFòNICS? O QUE TINGUESSIU UNES GANES REPENTINES DE VOMITAR A SOBRE DEL QUE L'HA DIT?

vinga nois/es, s'accepten tot tipus de respostes, aquí no hi ha censuraaaaaa!!!!!!!!!!!!!

escrit per Martona a les 15:56 | Permalink |   0 comentaris