"Días de reflexión"
2/04/2004
Fa una estona havia escrit un poema de Benedetti per que el llegeissiu però se m'ha esconyat la conexió, com no, així doncs, ara no se si tornar-lo a escriure o escriure-us la cançó que vaig dir als comentaris que volia posar aquí a la vista de tothom... La vida és realment curiosa, a vegades sembla que el món caigui als nostres peus i d'altres que allò que volem estigui totalment fora de l'avast de les nostres mans. Ahir la meva germana em llegia una cosa que havia trobat en un llibre, venia a dir que per tenir la completa felicitat s'ha de valorar el que es té i no desitjar allò que no es té, per què oblidant el què tenim i desitjant allò que voldriem no fem sinó perdre el temps... qui no ho sap això? i perquè seguim essent infeliços... que extranya que és la raça humana...
doncs aquí teniu la cançoneta:

Mancho las hojas con letras
Sin sentío
Letras de lástima y pena
Letras de olvido
Letras que cambian el blanco
Y hasta el color de las letras
Letras de pena
Que te he perdío.
Del tiempo busco los días
De la Luz poder ver cuando camino.
Es tan difícil encontrar la soledad
Cuando estoy solo, solo contigo.
Tengo la mañana
Oscura como la noche,
Cuando despierta mi soledad,
Cuando amanece y tú no estás.
Se murieron de pena tus penas,
Que se murieron y no fuiste a llorar.
Que se mueran de pena tus penas,
Que se mueran, yo no voy a llorar.
Por que tengo la mañana
Oscura como la noche
Cuando despierta mi soledad
Cuando amanece y tu no estás.
Tengo la mañana...
Y es la noche la que trae las penas
Y quita el sentío si llama tu ausencia
Y es la noche la que me condena
A buscar tu estrella...

escrit per Martona a les 19:55 | Permalink |   0 comentaris