Ja sé escriure!!!!
2/03/2004
Hola a tots, estic emocionadíssima perquè m'ha costat molt arribar on sóc. Sense l'ajuda incansable d'en Pau no hagués estat possible (soy una pardilla para cualquier cosa con teclas o pedales... ). Bé, de fet no tinc res a dir, només volia estrenar-me, jiji Espero poder-vos donar notícies aviat del tema casa rural. Només puc dir que, amb les darreres incorporacions, ja sumem 13 persones !!! Guai, no? Si algú és supersticiós té tres opcions: a) quedar-se a casa (nooooooooo!!!) , b) venir i matar algú i c) -la més recomanable- portar algún amiguet.
Jo proposo endur-nos un gat negre, trencar un mirall, obrir tots els paraigües dins la casa i vessar el saler per sobre la taula a veure si passa algo.
Apa doncs, em callo ja que a aquestes hores i al lab, només dic tonteries (i que ningú faci la brometa fàcil que ja ens coneixem).
Bona nit!!!




escrit per Cínik a les 20:47 | Permalink |   0 comentaris