propostes post-vacances
8/23/2004
hola a tots,
la majoria ja hem acabat les vacancetes, i els que encara en tenen no els queden massa dies (perdó), així que proposo que en breu (un parell de setmanetes com a molt) podriem fer alguna cosa, digue-n'hi dinar, sopar, platgeta, tap de plàstic o el que sigui, tots plegats per posar-nos una mica al dia i aquestes coses, i si algú s'anima a portar les fotos (una selecció, eh, no calen 3850 que llavors cansa...), menjar una mica, beure (amb moderació) i tal... aquí ho deixo, i si algú s'anima jo estaré encantada!
d'altra banda, per als interessats en el cartró-pedra, l'aparadorisme, la restauració de mobles, el feng-shui o el shiatsu... ja han sortit els cursos a casaelizalde (www.casaelizalde.com). les inscripcions són d'aquí un mes o així, però si algú necessita planificar-s'ho aquí ho té.
i finalment, donat que hi ha algú a qui pot agradar Silvio Rodríguez, fer-vos saber que fa un concert a l'auditori de bcn el dimecres 8 de setembre. a mi m'agradaria anar-hi, però el preu de les entrades (de 48 a 60 euros) m'ho impedeix bastant... en fi, que si algú s'anima a anar-hi i em pot tirar alguna foto i m'ho explica, li agrairé...
molts petonets a tots i fins aviat!

escrit per Santi a les 16:02 | Permalink |   2 comentaris

 



2 comentaris:


a les 8/24/2004 12:37:00 p. m., Blogger anonim va dir:

a mi m'està bé si voleu fer un digue-n'hi dinar, sopar, platgeta, tap de plàstic,...mentre m'aviseu, jo ja m'acoplaré.
Siau

 

a les 8/24/2004 09:05:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

pos jo també m'apunto a diguem-n'hi dinar, sopar, tocar la pandereta... sempre i quan els meus horaris laborals m'ho permetin, ai senyor, quin estrésss de vida!
de totes maneres el 19 de setembre, si, ja se que encara queda molt, ja hauré plegat de la feina i podré dedicar-vos més temps! així que llavors sopar i festaaaa, no em falleu!!!!