cosetes
9/09/2004
Hola a tothom,
ara que la web ja torna a funcionar...:
1) pels que a vegades volen penjar fotos (maria basically): http://www.fotolog.net, és una web on et permeten penjar fotos i tot i que és pública, la nostra tb ho és. Això és pel cas de fotos teves que vulguis penjar a la nostra web (pq fotos que ja estan a internetles pots penjar directament, si?)
2) avui a entrat un turc. Els posarem un missatges de benvinguda??
3) la pel.li moooolt xula, d'aquestes que li fan bola a la santi...A l'arribar a casa em vaig posar Turandot, del rotllo masoquista. Justament ahir al vespre es veu que van entrevistar al Bardem al programa del Fuentes (i la Clara Segura, que justament és col.laborador del programa, la que fa de Mireia Saladrigues) i es veu que per TV1 van fer un reportatge sobre como se hizo...y sobre el R.Sampedro real..., el reportatge ja sol, ja feia plorar...
Apa, fins aviat

escrit per anonim a les 13:17 | Permalink |   2 comentaris

 



2 comentaris:


a les 9/09/2004 03:23:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Gràcies Buscemi, per les instruccions...espero fer-les servir aviat.
A mi també em va agradar molt la pel·li, i també faré una sessión Turandot un dia d'aquests. La selecció musical és molt bona: si a algú li interessa una altra peça, les tinc totes (bastant totes, com les patates). Recomano Fidelio (Wagner) i, molt especialment, "Soave sia il vento" -de "Cosi fan tutte", Mozart. Aquesta última és una de les peces que més vegades he escoltat els últims anys (després de Pluma Gay).

 

a les 9/10/2004 03:05:00 p. m., Blogger Santi va dir:

a mi em va agradar la peli, però sí, em va fer bola, i dos dies després encara em dura. hauré de fer una sessió de cine trist a veure si em marxa... o si la passo a algú altre! petonets a tots!