Cinema: MAR ADENTRO
9/06/2004
Hola a tots!!!!
Escric per dir-vos que hem dit aquest migdia d'anar a veure Mar Adentro un dia d'aquests. En principi seria aquest dimercres i, més aviat, a penúltima o última sessió. Al Raulín no li va ve dimarts, però si a algú li fa molta ilu ho podem fer dijous, divendres, dissabte, diumenge... Si m'ho diueu aviat millor i així miro on la fan i, si es pot, compro les entrades per internet.

Punts a favor de la peli: el Javier Bardem -sempre impecable-, el tema de l'eutanàsia: no gaire explotat al cine, almenys fins on arriba el meu coneixement, i la última película del director ("Los Otros", molt bona segons el meu parer).

Punts en contra: surt la Belén Rueda i no sé si la sabrem encaixar sense sentir "La vida al revés, ya ves lo que es" "Uno más uno son siete, quién me lo iba a decir" i la penúltima del director ("Abre los ojos", un insult).

Us animeu??????????? Sí????????????? Abans hi pot haver flash-sopar, si voleu. No hi haurà vi. S'accepten suggerències.

Si voleu informació de la pel·li:

http://www.mar-adentro.com/

Una abraçada


escrit per Cínik a les 16:12 | Permalink |   6 comentaris

 



6 comentaris:


a les 9/06/2004 05:10:00 p. m., Blogger anonim va dir:

jo m'apuntooooo!!! QUé pel que he vist sembla que està bé la pel.li. Si algu no vol dimecres que parli ara o calli per sempre

 

a les 9/06/2004 05:46:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo també!
si no escric és perquè no tinc temps per connectar-me però compteu amb mi, bene?

petonets

 

a les 9/06/2004 05:59:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Ole ole! Algú més s'anima? Alguna suggerència pel sopar?
Acabo de veure que la fan al Renoir-Les Corts...a les 19.15 i a les 22.15 Què me'n dieu? A nosaltres crec que ens anirà millor a les 22.15 però ho fem a votacions, ok?

 

a les 9/06/2004 09:07:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

ohhh... jo també tinc ganetes de veure-la però entre setmana em va fatal... hauria de ser dilluns que ve... però com que no vull tocar la pera aneu tranquils quan pogueu i jo ja miraré d'anar-hi un altre dia!!
petons
marta

 

a les 9/07/2004 12:26:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

a mi me parece chachi que sí. Además, he oído que el ayudante del ayudante del tío del cátering de la "script girl" trabajó en el guión de tuno negro... puede ser una pasada! En principio me amoldo a la hora y al cine y a la cena (sin saber qué es una flash-cena).

 

a les 9/07/2004 01:15:00 p. m., Blogger Santi va dir:

ep! si es pot votar pel dia jo entre setmana només puc dimecres. sinó diumenge pq ningú no vindrà al zoo, oi? :(