coses
12/13/2004
Cap de setmana de bojeria deixat enrere!!!! pu lo tant, ha arribat l'hora de començar a planejar el següent!!
jo ara que no tinc la pressió del puto póster dels collons, perdó pel llenguatge però una mica més i em moro aquest finde per acabar-lo a temps, total perquè ens hagi quedat una merda...

però ja està fet!! yuji!!!

en resum, aquest cap de setmana estic sola a casa, per tant tinc moooltes ganes de fer coses, propostes:
1. Fer festetes a casa meva i que us quedeu tots, hi ha lloc de sobres, podria ser algo semblant a una festa pijama, amb crispetes, pelis, alcohol...
2. visita a fira sta llucia, soparet brato a casa algú, alcohol, sortir o no sortir...
3. soapret i festa
4. excursió a algun puesto, de dia... nar i tornar...
5. (s'accepten peticions)

apa, dieu la vostra, necessito alliberar estrés acumulat urgentment!!!

recordo:
cap dany?
amic invisible?

petons

escrit per Martona a les 19:15 | Permalink |   6 comentaris

 



6 comentaris:


a les 12/13/2004 07:56:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

afageixo ganes de cine...

i que en pau em deu 28 euros!!!!! (és conyeta, però espero que tornin... ehem, ehem)

petons a totsss

 

a les 12/14/2004 09:39:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

Eeeeh! que eran 18!!!
Cuándo quieres que te los devuelva?

 

a les 12/14/2004 09:49:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Ei, a mi també semendeuen diners de Cuenc's Trip.
A veure, a veure...natros tenim el capde ocupat (menys divendres nit), però ens alegrem que feu cosetes i que us ho passeu molt bé.
Per cert, un altre tema: amb l'Eva i la Santi vam parlar ahir de fer unes sessions de relaxació tipus ioga o estiraments, un cop per setmana a casa de cadascuna (anar rulant). No cal dir que esteu convidats tots els que tingueu ganes de relaxar-vos. I que quedi clar que no val venir a riure de les que estem tirades per terra amb un peu al clatell! Que la cosa va en sèrio...
Bueno, de moment esperem que l'Eva i la seva pota estiguin una mica més recuperats i començarem les sessions! Ja avisarem

 

a les 12/14/2004 10:02:00 a. m., Blogger anonim va dir:

nena, per les peles de cuenc's trip ja sabeu que heu de fer comptes i llavors dividim, jo l o meu no+ és un ticket.
pels demés, jo m'apunto si feu alguna coseta pero aquest capde tb no+ tinc lliure divendres nit ( i tpc és segur, però si organitzeu alguna cosa puc abandonar la resta).
One baby to another said I'm lucky to have met you. I don't care what you think unless it is about me...

 

a les 12/14/2004 03:05:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Crec que eren 28... 8 del sopar i 20 del bareto de la copichuela posterior...
cuando quiero que me los devuelvas?? pues, si fem quelcom el divendres nit que veig que és el dia que quasi tothom té lliure estaria bé... sinó jo en principi també tinc lliure el dissabte i el diumenge, almenys de moment i m'apunto a qualsevol tipus de sopar o sortideta de casa que estic soleta tot el finde i m'avorriré, a mataró crec que es planeja un capde de no sortir, snif, snif...

això de iogues i coses m'apunto si és un dia que em va bé venir o quedar-me, informeu i llavors us dic el què...
per les peles de cuenc's si ens veiem divendres podriem arreglar-ho, no?

podriem fer passejadeta per fira sta llucia ràpida, o cine i soparet i copeta... o és molt??

petons

 

a les 12/14/2004 03:11:00 p. m., Blogger Martona va dir:

ei, quin despiste que porto...

divendres també, si voleu podem ocupar casa meva i fer una festa pijama mixte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

apa, petons