Cumpleaños de Marta i María (Ella Baila Sola)
12/12/2004
Aquí ando colgando unas cuantas fotos representativas (o no) de la cena de celebración del 26(!) cumpleaños de Marta y María. No son todas las que saqué, pero si alguien no pudo venir (o la resaca no le deja recordar) podrá hacerse una idea... Personalmente, pese a que creo (!) no haber bebido demasiado, a la mañana siguiente tuve una resaca de marca mayor. Alguien sabe que le puso ChunLi (en la foto 1) al CuasiPicante o al vino?
Por otro lado fue un gusto veros a todos.





escrit per Pableras a les 16:25 | Permalink |   3 comentaris

 



3 comentaris:


a les 12/13/2004 09:55:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

ostres, m'encanta el súper petó lèsbic! M'haig d'espantar o és objectivament estètic?

 

a les 12/13/2004 03:33:00 p. m., Blogger Martona va dir:

És objectivament estètic, però que ho digui jo no en té gaire d'objectiu, no? ehem, ehem
carai, sembla un morreig amb cara i ulls, oi???

jo l'endemà també tenia ressaqueta i tenint en compte que desde divendres al matí que no paro per casa, que he estat a st cugat fent un treball empalmant fins araaaa... la meva objectivitat, repteixo deixa mooolt que desitjar!!!
per fi tenim el poster a imprimir!!!!!!!!! i dijous m'han dit que hi ha biomarxa i segurament i anirem amb els del poster, algú s'apunta?????? vaaaaa...

per cert, com està el tema cap d'any?? i amic invisible???

 

a les 12/13/2004 04:46:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo, com la marta, tinc la opinió que és objectivament estètic. a més, martona, amb el liguero a la foto del costat... mmmhhh... sembles pura luxúria! je je!

jo no crec que biomarxegi, però mai se sap... en fi, només dir que em va agradar molt veure-us a tots al sopar, i felicitar la meri per l'elecció del lloc, que em va encantar i del qual ja he fet propaganda al poble!

petons a tots!