està morint de nou?
3/08/2005
uoli a tots!fa dies que les contribucions del nostre meristemets estan caient novament en picat, i no pot ser. com va dir una vegada la meri: no la podem deixar morir! deixo espai als comentaris cruels de la nostra cínica particular (que l'altre dia va fer un dinar que estava de muuuuuuerrrrrrrrrrte!)

martona: com estàs?
lola: qué tal todo por ahí???
evita: dóna senyals de vida!
pablo: ídem!
raül i maria: nem a berenar demà a bio???

petons a tots!!!!!!!!

escrit per Santi a les 15:35 | Permalink |   21 comentaris

 



21 comentaris:


a les 3/08/2005 05:07:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

No la podem deixar morir!!! A veure què passa amb els desaparecidos, ja m'estic preocupant!
Santi, Raulin, demà berenem...i avui també si us va bé!

 

a les 3/08/2005 05:44:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Hooola.... siento la desaparición, pero el trabajo se está acumulando (ojalá fuera algo bueno...) y estoy muy atareado. Tenéis razón, y no hay que dejar morir al meris... por lo pronto ya he colgado un link al blog que Jud va a usar para comunicarse con las personas "normales" mientras esté en EEUU... En cuanto a la comida, siento María no haber contestado tu mensaje, pero estaba en tarra y no lo vi hasta la tarde, sin embargo, a tenor de los halagos al menú, creo que me perdí algo bueno... espero veros en breve y ponerme un poco al día (y poneros yo también, al día me refiero)... cuando se me ocurra alguna basurilla que poner, volveré a hacer uso de mi meristemetez. besos

 

a les 3/08/2005 10:09:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Em sembla que això ja ho he viscut abans...

decididament no, no la podem deixar morir d'aquesta manera, almenys donem-li una mort digna, no?

Santi a veure si em paso a buscar la bata, demà matí estaré a la biblio fins les dotze i després a classe fins la una, si et va bé envia'm un sms!

nens, si voleu aquest finde fer quelcom??? que entre setmana o tinc mooolt apretadet...

petoooooons

 

a les 3/09/2005 10:00:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

apretadet és més maco...

 

a les 3/09/2005 11:15:00 a. m., Blogger anonim va dir:

eeeps! jo a aquestes alçades no em preocuparia gaire pq morís, no? Vull dir que ja hem passat moments de sequera abans però tard o d'hora sempre revifa. Només cal que fem tapde i la cosa està que reventa. únicament que hi ha dies que no hi ha inspiració...

 

a les 3/09/2005 12:01:00 p. m., Blogger Santi va dir:

m'ha semblat veure una subliminal proposta de TdP???

 

a les 3/09/2005 12:02:00 p. m., Blogger Santi va dir:

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

 

a les 3/09/2005 12:04:00 p. m., Blogger Santi va dir:

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

 

a les 3/09/2005 12:10:00 p. m., Blogger Santi va dir:

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

 

a les 3/09/2005 03:23:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Intent de borrar un comentari

 

a les 3/09/2005 03:33:00 p. m., Blogger Santi va dir:

em passaràs pastilles?

 

a les 3/09/2005 04:01:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

OK, però jo vull saber com sa fa per borrar comentaris!!!

 

a les 3/09/2005 04:32:00 p. m., Blogger Santi va dir:

ok. jo t'ho explico. a les 5 al bar?

 

a les 3/09/2005 09:42:00 p. m., Blogger Martona va dir:

apretadet només mola si vius a barcelona i no has d'acoplar-te a casa d'algú, o encara pitjor, tornar amb nit bus...

Santi, lo teu si que sembla un crit demanant TdP!!! m'uneixo a la cridaaaaaaa!!!!!!!!! (pèrò em podré quedar a dormir a casa teu??)

 

a les 3/10/2005 10:52:00 a. m., Blogger Santi va dir:

gràcies martona, em pensava que havia passat desapercebuda la meva indirecta... je je! sí! et pots quedar a domrir a casa, evidentment!

jo voto dijous dia 17, 20h, La Dolça!

 

a les 3/10/2005 04:42:00 p. m., Blogger Lola va dir:

Ni se us ocurreixi fer un altre TdP sense míiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!
AH NOOOOOOOOOOOO

 

a les 3/11/2005 12:15:00 a. m., Blogger Martona va dir:

neeeens!! potser un altre dia? es ue jo segurament dijous treballo i no arribaria abans de les 22... sino potser no passa res, feu i ja vindré al pròxim ;P

 

a les 3/11/2005 11:47:00 a. m., Blogger anonim va dir:

holesss, res, k bon capdesetmana, k no estic gaire animat (els divendres mai surten les coses al lab, ja ho té això Murphy k diu: ara ve capdesetmana, doncs k no li surti així se l'agafarà content!), però aquestes coses duren un dia fins que surt algo pitjor i aleshores te n'adones, pq m'havia preocupat si encara podien haver coses pitjors... Ei, no us preocupeu, nomes ho volia escriure, així t'alliberes una mica.
Apa disfruteu del capde i ens veiem aviat.
Muak

 

a les 3/11/2005 04:07:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

sí, és cert...jo pensava que tot era una merda i un trunyo impitjorable i aleshores s'ha tapat el cel i s'ha posat a ploure i a fer fred merdós. Demà vaig a un casament amb un vestit sense mànigues i farà fred, de manera que segur que em refredo. Per tant, la setmana que ve serà igual de deplorable que aquesta amb l'afegit d'una galipàndria.
Always look at the bright side of life

 

a les 3/11/2005 04:07:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

sí, és cert...jo pensava que tot era una merda i un trunyo impitjorable i aleshores s'ha tapat el cel i s'ha posat a ploure i a fer fred merdós. Demà vaig a un casament amb un vestit sense mànigues i farà fred, de manera que segur que em refredo. Per tant, la setmana que ve serà igual de deplorable que aquesta amb l'afegit d'una galipàndria.
Always look at the bright side of life

 

a les 3/14/2005 11:59:00 a. m., Blogger Martona va dir:

què tal el bodorrio?
galipàndria??