hola xatos
3/31/2005
Bé, després de parlar amb la Santi this morning, hem arribat a la conclusió que avui no hi hauria tap, Ai, Pau, mira que ers indispensable, je je je

total, que deiem de fer quelcom petit el finde, qui s'apuntaria????
i sinó què tal la setmana queve? jo ho tinc lleugerament complicat però en podem parlar... sinó ja seria l'altra setmana... però com pot ser que el temps passi tant depressa?????? tinc ganes de veureus!!! sou com una droga i ara ja fa massa que no us tinc, el soparet tex-mex a cal pau em va fer venir ganetes de dinars interminables o peli o TdP....

apa, esperaré impacient els vostres pronunciaments al respecte!!
petonsssss wapus

escrit per Martona a les 21:26 | Permalink |   1 comentaris

 



1 comentaris:


a les 4/01/2005 06:20:00 p. m., Blogger Santi va dir:

uoli!
què tal la setmana? curta? dura la tornada??? doncs res, que jo en ppi em kdo a bcn. demà estic bastant liada, però si a algú li ve de gust ofereixo la terrasseta per un dinar el diumenge.
us agrairia que em diguessiu alguna coseta, perquè si diumenge no tinc res a fer igual em plantejaria agafar al RENFE demà a la nit per anar a treure el cap a la plana! ja em direu quelcom! muaaaaaaà