FRANKFURT
8/05/2005
hola a tots! com que a l'eufòria pre-vacances s'ha sumat que han sortit un munt d'ofertes a ryanair (com era la vida quan els vols aquests no exisiten???), amb en Raül ahir ens vam emocionar i vam comprar uns bitllets per anar un kpd a Frankfurt! ole ole! no recordo exactament les dates, crec que és el 9 de novembre fins el 13... (???)(si no és així corregeix-me, Raül!). Si algú s'anima ja ho sabeu: www.ryanair.com!!! costa uns 40 euros amb taxes incloses.

si algú hi ha estat, també seria bo que compartís informació i vivències!!!!!!!!!

fins aviat! bon kpd!

escrit per Santi a les 11:43 | Permalink |   4 comentaris

 



4 comentaris:


a les 8/05/2005 02:56:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Què hi ha a Frankfurt? Jo crec que no m'apunto, ja que al novembre anem totes les nenes del lab a Londres un cap de setmana i seria massa despilfarro...Però vull que sabeu que em sembla molt bona idea i que us recolzo incondicionalment (Busce, com és que vas a Frankfurt per 40 euros si podries anar a El Ejido per 38???)
Muaka

 

a les 8/05/2005 05:42:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

a Frankfurt no hi ha color amb el ejido, ja saps, a mi les butis em tiren....

 

a les 8/06/2005 02:41:00 p. m., Blogger Martona va dir:

hola xatos! m'ho miraré, m'ho pensaré i us dic alguna cosa, perquè jo treballaré els findes... ehem, ehem...

santi, mil gràcies per lo de la gran massana! ho estic imprimint i aquesta nit li passo a l'olgueta!

 

a les 8/19/2005 05:20:00 p. m., Blogger Nuriaka va dir:

no si clar k llavors diuen que els bitxolegs vivim be... ara aki, ara alla... ;)