ese meris, ese meris, eh! eh!
6/14/2005
Pos eso, que passat l'estrés preboda ja va sent hora que li tornem a donar vidilla a això, no? Ja sabem que el meris té pujades i baixades, així que no ens ha de sorprendre que hagi passat una temporada sense gaire activitat però confio que tornarà a reviscolar com l'au fènix. Ale mi prosa güena!
Vinga, aquest post és per fer comentaris boda, perque pengeu fotos, perque feu propostes estiu, perque treieu tota l'exaltació de l'amistat que vam patir durant (i pel que es veu als mails tb després) la boda.
Fins aviat

escrit per anonim a les 10:54 | Permalink |   12 comentaris

 



12 comentaris:


a les 6/14/2005 03:42:00 p. m., Blogger Lola va dir:

nennnnnnn!!!!!
pensava que no havies llegit el sms i que no havies baixat, i ens em liat amb una cosa que no sortia bé!!!
no tinfadis!!!!!!
ara ja no em quedaré a dinar salvo casos excepcionales, però ja m'aniré passant per bio.
petonsssssssssssssssss.
Yo el sábado me lo pasé realmente cachi que sí.

Lola

 

a les 6/15/2005 05:58:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Me parece estupendo reviscolar el meris, cual ave fénix, ave del paraíso, cigüeñal, ferodo o lo que os parezca. Así que además del grito "ese meris, eh, eh!" añadiría "VIVA LOS NOVIOS!" acompañando estas palabras con una servilleta segando cabezas a tropecientas r.p.m. En cuanto pueda cuelgo unas fotos de la boda, pero eso no quita que nos las pasemos en forma de CD. Es un documento que atestigua lo guapas que iban las niñas, lo elegantes que íbamos los niños (ya se sabe, aunque la mona...) y lo malo que es el alcohol... nada, que un beso pa tós y hasta en breve.

 

a les 6/15/2005 08:05:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

y mis comentarios por qué no se ven???

 

a les 6/15/2005 08:06:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

vale, puta mare

 

a les 6/15/2005 08:09:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Pues, habiendo confirmado que mis mensajes SÍ SE VEN, aprovecho para FELICITAR A LOS NOVIOS y agradeceros a todos lo bien que me lo pasé el sábado. Tengo muchas ganas de ver las fotos, sobretodo las X files, eh, Pauet???
Un beso enorme!!!

 

a les 6/15/2005 08:09:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Ala, cómo mola que se vean los comentarios!!! ;P

 

a les 6/16/2005 10:29:00 a. m., Blogger Santi va dir:

ei! jo em sumo a les felicitacions pels nuvis, i també repeteixo que estàveu tots molt molt guapos!

només informar-vos que tinc un CD amb unes 400 fotos despedida-boda made in pablo que serà lliurat al millor postor... s'admeten apostes (i soborns...)

petonets i bon kpd!!!!!!!!!

 

a les 6/16/2005 12:55:00 p. m., Blogger anonim va dir:

com k encara no havia fet comentaris de boda (no vol dir k jo em vagi a casar, sino que no havia parlat de la que van compartir el passat dissabte), doncs ara hi vaig.
Yo tb os quiero a todos y todas (según prescripción de la Generalitat: "al colectivo de ex-estudiantes de Biologia de la UB), sois los mejores. Quiero que en menos de 6 meses se vuelva a casar alguien. Es igual que no sea algo para toda la vida, ni si quiera que se firmen papeles o haya habido convivencia previa en pecado. Lo que quiero es momento servilletas en alto, momento familares pensando quienes son esos descerebrados que no paran de meterse debajo de las mesas, momento como soy más alto y más fuerte me quedo con tú chaleco y pobre del que se meta conmigo que grito" vivan los nooovios!".
Pos eso, hasta la próxima

 

a les 6/17/2005 07:51:00 p. m., Blogger Lola va dir:

Dimarts tarda aniré a bio... algú extra s'aunta a dinar i així vaig una estoneta abans a veure-us?? Martona? Evita? Patri??? Sé que l'Eusebi no està, la resta anireu?
Jo vull cd-fotos, et porto dimarts un cd i em faig una copia Santi? M'agradaria tenir-lo abans del dia 1 que és quan finalment MARXO!!!!!!!! (hay que ganitas tengo!!).
Petons a tots

 

a les 6/18/2005 09:20:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Lola, si vas, voy! que maco que m'ha quedat oi?
pos eso, que si el dimarts vas a bio a dinar jo també hi vaig, que al matí haig d'anar a barna a fer coses i després em passo, vale? ens diem algo dilluns vespre?

jo també vull el CD despe-boda, pero con todos los extras!!!!!! i proposo fer algo aviat, un sopar o el que sigui per passar-nos-ho almenys igual de bé que al bodorrio!
viva los noviooooossssss!!!!!!

 

a les 6/19/2005 01:03:00 p. m., Blogger Lola va dir:

hecho martona!!
martes 13h bart bio????
petons a tots

 

a les 6/20/2005 05:24:00 p. m., Blogger Santi va dir:

ei!jo si! sobre 13h al bar! evita, si tu véns et dono la bossa que tinc amb totes les teves pertinences... ja diràs alguna cosa.

el cd casori està en mans d'en Raül, que li va afegri les fotos digitalitzades del seu carret, així que les interessades heu de posar-vos d'acord amb ell.

fins dma a tots! b7s