DINAR A CASA L'EVITA!!!!!!!!!!
4/22/2005
Hola a tots!

escric en nom de l'Eva que ella no pot. No té internet! Ha enviat un sms convidant-nos a fer un dinar d'aquells amb sobretaula llarga a casa seva el dia 1 de maig (que si no m'equivoco cau en diumenge), així que qui vulgui es pot aprofitar a tope de la seva hospitalitat!!! jo asseguraré la meva assistència d'aquí un parell de dies, que he d'organitzar els meus caps de setmana i encara que sembli fàcil a vegades no ho és!
podeu fer comentaris a partir d'ara mateix!
petons a tots

escrit per Santi a les 16:54 | Permalink |   7 comentaris

 



7 comentaris:


a les 4/22/2005 09:15:00 p. m., Blogger Martona va dir:

en principi si!!!!!!! tinc ganes de veure't reinetaaaaaaa!!!!!!
petons i ànims a tothom perque vingui!

 

a les 4/25/2005 02:49:00 p. m., Blogger Lola va dir:

Jo també m'apunto!!!! Evita, nena, tenim ganetes de veure't!!!!!!!
Portem algo? ens repartim les coses?

 

a les 4/26/2005 01:04:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Hooola... yo para variar voy a Tarragona este fin de semana, aunque esta vez no es por frivolidades varias como salir a navegar o ir de recepción a casa del embajador, sino porque tengo que quedarme con mi abuela, que mis padres abandonan la ciudad este finde.
Por cierto, vosotros tenéis problemas viendo la página? (yo sí, me salta a la página principal de blogger...)

 

a les 4/26/2005 01:11:00 p. m., Blogger Martona va dir:

problemas??
qué clase de problemas?

 

a les 4/26/2005 03:58:00 p. m., Blogger anonim va dir:

espero poder venidr diumenge, STOP, ho sabré més endavant, STOP, avisaré aqui, STOP, problemes amb el meris? jo no, STOP I CIERRO

 

a les 4/28/2005 04:13:00 p. m., Blogger anonim va dir:

ok, jo si k anire pero no se l'hora. Hi ha alguna proposada?

 

a les 4/28/2005 04:55:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo també vinc!!!1 viiiiiiiiinc! m'uneixo al dubte de l'hora!! meri, que veniu? va, que fa motls dies que no us veiem! patri???

pablo: que vagi b per tarraco
jordi: em sumo als bons desitjos de que guanyos la partida
tots: bon kpd!

muaaaaaaaaa