que el futur no ens faci anar enrere
4/11/2005
Hola nens!
m'han dit que el sopar de divendres va anar la mar de bé! ojalà hagués pogut venir! jo com sempre navego en un mar de incerteses, ja és habitual, oi? pozi, la vida sol ser una gran caqueta!
tinc ganes de veureus! quins plans hi ha aquesta setmana? algun TdP a la vista? algun sopar el dissabte?
jo el divendres tinc un sopar i el diumenge casament però el dissabte tinc lliure!!!
apa, animeu-vos!
sabeu que els meus dimecres estan reservats per TdP venideros, així que...
petons i molt bona setmana!!!

escrit per Martona a les 21:03 | Permalink |   1 comentaris

 



1 comentaris:


a les 4/12/2005 05:34:00 p. m., Blogger Santi va dir:

uoli!
jo he estat entre el delta i spt... i dijous marxo a valència fins diumenge a la nit. aquest kpd doncs no em puc dedicar tpc a la vida social. TdP a la vista??? per mi sempre hi ha temps per un TdP!
que vagi molt bé féu el que féu aquest dissabte!
petons a tots!

p.d. meri!!! va tot bé??? trobo a faltar els teus cinisme i crueltat! tornaaaaaa!!!!!!!!!!!