FESTA!!!!!
5/02/2005
Hola a tots!
abans de res, Molt bona setmana!
Proposta que de moment té uns quants, per no dir bastants i cridar el mal temps, jeje: Dissabte 7 de maig festa a casa meva!!!! bona música, la millor companyia, beguda, menjar, possibilitat de quedar-se a dormir (7 -8 places disponibles) si fa mandra tornar a casa després, platjeta opcional diumenge al matí... El motiu? cal un motiu? de fet és perquè estic sola a casa i fa temps que no monto res de res, i perquè ens ho mereixem, és primavera i com que la sang està alterada el millor es poder-ho posar en comú!!!!!!!!!!
es prega que confirmeu assistència i qui vulgui/pugui venir al vespre per ajudar un xic serà ben vingut!
petons i fins aviat!

Tona

escrit per Martona a les 12:30 | Permalink |   3 comentaris

 



3 comentaris:


a les 5/02/2005 02:56:00 p. m., Blogger Santi va dir:

holaaaaaaaa!
jo m'apunto el dissabte a la festa, però tinc dos punts per confirmar: el primer és saber si podré venir abans a ajundar, perquè vaig a biocultura i entre que ho veig tot, passo per casa, i arribo a mataró igual se'm fan les tantes.

el segon dubte seria si em kdo a dormir o no, ja que no tenia present que havia d'entregar uns treballs del màster i pot ser que vagi de cul.

confirmaré al llarg de la setmana.

petons a tots!!!!!!!!!!

 

a les 5/02/2005 03:31:00 p. m., Blogger Lola va dir:

Yo sigo en mis trece de ir a todo. Ya quedaremos en tiempos y todo eso.

Besitos

 

a les 5/05/2005 08:26:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Jo també vull veniiiiiiiiiiiiir!!! I vindré soltera que el xato té despedida de soltero! Però no pujaré molt aviat perquè tinc molta feina per fer... :( Sorry
Ja trucaré per veure com quedem, eh? Tinc moltes ganes de veure-us a tots! Smuaaaaaaaaaaaaaaaaak!