setmana de novembre
11/14/2005
un dia més, una setmana més, tot igual i alhora tant diferent...

he estat xafardejant amb l'ajuda del botonet next blog, que curiosa que és la gent, tantes individualitats i aquesta necesitat imperiosa i innata (?) d'explicar-se de fer-se escoltar, fa pensar, fa sentir-se com un petit gra de sorra enmig d'una platja, o d'un desert, que així la sensació de coseta reminúscula sembla que té més força, no?

tinc ganes que faci un dia amb sol i sense vent, sense la pressió de que plogui en un moment o altre, si, ja sé que la pluja és bona i necessària, però, què voleu que hi faci, els dies de pluja em deprimeixen una miqueta. Tinc ganes de marxar uns dies de vacances, i de tenir moooltes hores seguides per no preocupar-me de què haig de fer, d'on vinc i cap on vaig i totes aquestes collonades que sovint no hi ha manera de fer fora dels meus pensaments.

Avui, dilluns, demà dimarts.

escrit per Martona a les 14:19 | Permalink |   2 comentaris

 



2 comentaris:


a les 11/14/2005 03:17:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Hola granet de sorra...estic aquí amb la Consol que s'ha emocionat amb el teu comentari. Et fa una cita: "Es verdad que el mar está lleno de gotas de agua, pero también es verdad que si le faltara una no sería el mismo". La Consol es d'aquestes persones que diu aquestes coses que ta posen gallinadepiel. Un dia la portaré a un Tap De PLàstic perquè borratxa encara és millor. Un petonet, preciosa i ànims! Jo he anat de cul aquests dies (mai millor dit, m'he passat el cap de setmana escagarrinada) però estic oberta a tota mena de possibilitats i de fet s'ha de celebrar el nostre aniversari i el del Rebuscement!!!

 

a les 11/15/2005 11:55:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

jo pensava en un soparet al lloc aquell de les foundees del born... però es pot parlar és clar! es que aquest any si que no tinc ni un segon lliure i no en parlem de fer sopars personalment... que cocinen para mi, hombre!
petons wapa!!!!
tona