Dios! creo que me voy a desmayar.1
10/29/2005
A vore nens, sembla mentida, però aquest any NO TINDREM CASTANYADA????
nooooooo, no pot pas ésser!!!!!! què farem sense un bon sopar, qui diu sopar diu dinar, amb vi dolç i panellets a les postres, i unes castanyetes recent sortidetes de les brases???

per cert Meri: hem de parlar de com organitzar l'event més important de l'any (a part del bodorrio celebrado...) el cumple d'unes servidores (de dios y de usted!...

nois, que no decaiga, que sembla que només amb els taps resucita la cosa i últimament amb el nivell d'embriaguesa la cosa més que anar cap amunt devalla... ehem, ehem

petonets i bon capdesetmana!!!!!!!

escrit per Martona a les 10:07 | Permalink |   6 comentaris

 



6 comentaris:


a les 10/30/2005 12:58:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

nena! disfruta-ho!!!!!!!!! que jo estic a caseta currant... snif!!
a veure si ens veiem un dia d'aquests!!
petonets
tona

 

a les 10/31/2005 07:39:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

probablement no tindrà gaire èxit la següent proposta, però jo la faig, siuncas.

ATENCIÓ: Per tal d'observar Mart hi ha prevista una observació popular organitzada conjuntament pel Departament d'Astronomia de la UB i per l'Agrupació d'Astronomia d'Alella. Es realitza el dia 5 de Novembre a les 22:30 hores a l'Observatori d'Alella - Can Magarola.
Més informacio:http://venus.am.ub.es/mart2005_cat.html
no tinc ni idea de si serà xulo o no, si hi haura molta gent o no,...
nomes ho proposo
ja direu
muak
anonim

 

a les 11/01/2005 12:05:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

i per què no??? jo m'apunto!! després podem fer alguna coseta...
compta amb mi!!!
petonsssss
tona

 

a les 11/04/2005 10:50:00 a. m., Blogger Lola va dir:

jo siuncas també m'apunto

 

a les 11/04/2005 10:50:00 a. m., Blogger Lola va dir:

jo siuncas també m'apunto

 

a les 11/04/2005 04:07:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

b, a tot arreu de la web es dona per suposat k es pot anar sense reservar ni pagar, aixi k anirem i ja està. La cosa inclou una xerrada i despres l'observació.
Pels que no ereu avui al migdia, si us voleu apuntar, hem quedat a les 21'00 a bcn i a les 21'30 al masnou (ocata). Si veniu aviseu a algu.
Pels que anem: jalarem algo somewhere?? (pq suposo que allo acabara potser tard, així k o bereneu intens o porteu algo per picar.
10