FM a SPT
9/22/2005
(ala, y sin vocales para que el güepmaster se enfade!)

aquí us passo el link de la festa major de sant pere! si algú vol venir ja ho sap! una servidora encantada! la festa no té res de més, però riem molt i ballem més encara!
nm us aviso que fa rasquilla, així que si algú s'anima, un jerseiet no estarà de més! si us voleu kdar a dormir m'ho dieu i vaig a buscar matalassos a ca l'emma!

si us fa por i no us atreviu a pujar (ja sabeu que al poble xerrem raro i bevem molt) us ensenyaré afotos en breu!

molts petons i fins aviat! muaaaaaa!

http://www.stpere.net/festivitats/index.htm

escrit per Santi a les 11:10 | Permalink |   7 comentaris

 



7 comentaris:


a les 9/22/2005 11:56:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

"FM a SPT" tiene una vocal, concretamente una "a" entre M y S. Después de esta puntualización en absoluto necesaria y que dice poco poquísimo de mi sentido del humor, paso a retractarme de lo que dije de las vocales y las abreviaciones móviles, ya que no se puede vivir así... necesito un masaje que me cure el dolor de cervicales que arrastro desde ayer y una tisanita que me arregle los nervios, dormir quince horas del tirón y, por ejemplo, cambiar de vida.

 

a les 9/22/2005 11:58:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

...ah, yo sólo espero una ocasión propicia para ir a conocer el famoso SPT, pero este fin de semana va a ser que no, ya que marcho a Oviedo y vuelvo el lunes en la mañana. Así que si hay cena en casa de S&V este fin de semana, tampoco voy a poder ir...

 

a les 9/22/2005 12:17:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo tpc puc nar al sopar. com és evident seré a spt de festa! iujiii!
b7s a tots i que vagi B per "uviedu" pablo!

 

a les 9/22/2005 12:58:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Nsltrs j hm qdt mb ns mcs dl Crls.
N pdm nr spr Slv+Vctr.
A mi això em fa venir gomitera

 

a les 9/22/2005 01:06:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

cambiar de vida??? Dios, no os vayáis al atolón sin mí!!!

 

a les 9/22/2005 01:19:00 p. m., Blogger Santi va dir:

mira, jo lo de l'atolon m'ho estic repensant. igual tpc és tan imporant que els meus néts surtin raros! (i menys tenint en compte que com no canvii de vida poden sortir normals p amb una mare boja)...

 

a les 9/26/2005 09:59:00 a. m., Blogger Santi va dir:

mb. dilluns matí. post-FM. a practs des de les 8. son. no tinc veu. ncto deixar-me caure al futón i no aixecar-me fins demàpassat. ncto mimus. ncto recuperar la veu!!!!!!

que guais que són les festes del pobleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!