Concrecions
1/24/2006
Com que veig que bajará el carrillón però no es concreta en res el tema del menú, aquí va el meu ajquema de propostes per fer entre tots les corresponents modificacions i els "fill in the gaps". Així divendres tenim una llista de la compra i no anirem a lu locu. Sincàs, a mesura que es concreti ja aniré editant el post.

-Sopar divendres: Moussaka?*
-Dinar dissabte: Truites de patates, carbassó, xampis...?
-Sopar dissabte:
-Dinar diumenge: polls a l'ast i amanida?
-Esmorzars: suquets de fruita+llet+cafè+DooWaps+embotit?

*La Moussaka de La Sirena surt brata i està bona. Si no té prou glamourt, la podem fer per dinar dissabte. Si no us agrada gens, no en fem.

escrit per Cínik a les 15:48 | Permalink |   13 comentaris

 



13 comentaris:


a les 1/24/2006 05:27:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

a mi em sembla bé, Gui...digo Bombus. Les apunto! I jo puc portar una paella antiadherente bastant gran que surten truites que te flipas

 

a les 1/24/2006 05:30:00 p. m., Blogger Santi va dir:

a mi tot em sembla bé i m'apunto a un completo!

 

a les 1/24/2006 05:32:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

nena, aquí a mullar-se! fes alguna suggerència, no?

 

a les 1/24/2006 06:46:00 p. m., Blogger anonim va dir:

b, ara que ja tots podeu veure clarament el meu aspecte (em feia patir que si em veieu pel carrer, no em reconeguèsiu) diré, que jo, com la Santi, amb poca iniciativa m'apunto al que surti. Com diu en Guillem, estaria bé saber quants serem a cada àpat, per això estaria bé que la gent es posicionés respecte els dies que anirà. Jo ja dic que probablement niré divendres pero ho acabaré confirmant més endavant.
Tb ofereixo com altres cops, estufes de la casa de comarruga que es poden agafar en-passant o en-anant a propósit.
Tb suposo k aniré amb cotxe però si lhem d'omplir pq per anar sol no l'agafo.
Fins aviat

 

a les 1/24/2006 07:03:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

neeeeeeeeeeen! el cotxe del Carlos no està disponible, així que necessitem el teu como agua de mayo. Per cert, què bo que estàs!!! Llàstima que siguis de la franja!

 

a les 1/24/2006 08:29:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Xatonada(Plato tipico de Vilanova)
Pizza Coca de Recapta o Empanada Gallega (soluciona muchas cenas)
Pastes de bikini (como los bikinis de jamon dulce y queso pero con glamurt)
Langosta con sorpresa (la sorpresa es que no hay langosta)
Coca de naranja (buenisima)
Y de postre, como no TARTA TATIN (en caliente con nata liquda)
Besos
Bicho

 

a les 1/24/2006 08:33:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Mmmmmmmh! Me encanta la xatonada pero no la he hecho nunca. Me das la receta, Bicho?

 

a les 1/24/2006 08:40:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Para la salsa: ñoras y pimientos choriceros, ajos (una cabeza), un poco de guindilla (BICHO), un tomate, pan, frutos secos (sobre todo almendras) aceite vinagre y sal
El plato: ensalada normal (escarola, tomate, zanahoria, cebolla, etc)+ bacalao, alubias blancas, atun y anchoas
Bon profit
Bicho

 

a les 1/24/2006 11:49:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Acepto el castigo.
Pero primero tendreis que adivinar mi domicilio.
Población: a la falda de la montaña, donde la niebla aparece al amanecer como magia y sus habitantes les encanta actuar.
Calle: lo suficientemente ancha para que pasen 2 coches.
Numero: el numero de mi familia pertenece al Dios de rojo, el doble de ese dato es el numero de mi domicilio.
Piso: el mismo numero de Dios.
Besos
Bicho

 

a les 1/25/2006 05:56:00 p. m., Blogger anonim va dir:

eso de la niebla, al pie de una montaña (santa, será Montserrat?), a los habitantes les gusta actuar (será Esparraguera?),..
Ahi queda bicho, digo dicho.

 

a les 1/25/2006 06:38:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

l'actuació és la passió d'Esparraguera??? això donaria força a la Busce-hipòtesi, no?

 

a les 1/25/2006 07:47:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Molt bé, Guillem! M'agrada la teva idea...I al pas que anem tu i jo ens posarem com dos porquets perquè els demés sembla que no tenen gana, no?

 

a les 1/25/2006 08:26:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Buena apreciacion anonim, pero si hablo con los habitantes de este pueblo, se enfadaran muchisimo por ra rivalidad entre ellos.
Besos
Bicho
PD: os estais acercando