QUEREMOS SABER (Chapter 2)
1/20/2006
SI BAJARÁ O NO EL CARRILLÓN EL FINDE QUE VIENE EN EL ROC

No es que a mi me apetezca. Yo soy una mujer madura y seria con muchas ocupaciones en esta vida para irme un fin de semana con vosotros y comer uvas a las doce de la noche viendo la reposición del fin de año 2004 con José Luis Moreno con cotillón y langostinazo hermoso. Es solo que veo que Marta va a tener sus primeras vacaciones después de mucho tiempo y, si hay que acompañarla, yo me sacrifico...

Meri

escrit per Cínik a les 17:26 | Permalink |   1 comentaris

 



1 comentaris:


a les 1/20/2006 09:22:00 p. m., Blogger Martona va dir:

si, tindré vacances, perquè acabo la carrera, si deu vol, i em queden 4 dies de festa abans de tornar a treballar... com que veig que l'home pau no està dient res, tot i que va escribint cosetes... també puc proposar anar a Zgz que és la fira de st. noséquè o ve anara madrid en plan brato a veure el nostre col·lega de l'hostal Bahía...
només són idees, en parlem demà després de sopar!!!