Necessito assessorament d'imatge!
12/28/2005
Nenes! (Bueno, també accepto l'opinió dels nens) M'estic plantejant molt sèriament tallar-me força els cabells... La cosa és que estic feta un lio i tinc moltes preguntes a fer-vos com ara: penseu que és bona idea? què creieu que em quedaria bé (el problema és que jo no tinc molt de volum capil·lar i en canvi tinc la cara de pa de ral)? on podria anar que estés bé i no sigui molt cart?

P.D. estic una mica estressada perquè no vull penedir-me :(
P.D.s'accepten imatges de les vostres sugerències
P.D.en principi no voldria serrell i tenyir segur que no

Marieta

escrit per Cínik a les 15:27 | Permalink |   12 comentaris

 



12 comentaris:


a les 12/28/2005 04:32:00 p. m., Blogger Lola va dir:

maria yo voto a favor del cambio. además como amelie estabas arrebatadora. Nahuel también se lo cortó y no fue un éxito, así que las pelus baratas de La Plata excluidas

 

a les 12/28/2005 05:30:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

creieu que és molt cutre anar amb una foto de l'Ariadna Gil i dir "quiero este peinado"? l'altra opció és portar la foto de quan jo tenia 18 mesos a la comunió de la meva cosina (aleshores duia el mateix pentinat i em quedava moníssim) però no sé què és més patètic...necessito suport! quina és aquesta pelu, busce? vols dir que faré cua darrera d'una amb la foto de l'Elsa Pataky, un amb la foto d'en Jude Law, i en Garcia???

 

a les 12/28/2005 05:44:00 p. m., Blogger krusty va dir:

SMS x a Tona: La loteria porta al vici, els diners a la codicia, el ser guanyador i els altres no a l'enveja(pro no sT Jaume!), l'enveja a la bojeria i a la depressió!! i d'akí a l'assessinat o suicidi hia 1pas de formiga matamalenca!! No et passis al lado oscuro!!! q te caurà lo pèl com lo de lanunci!! ell tb va guanyar 1 vegda i mira com ha kedat!!! sns cabell i deambulant sns rumb fix x stos móns de 10 buscant l'amistat real q 1dia va pnsar q havia trobat al tocar-li un bon pessic!! pro només era lefecte Filipinos!!! Q la plata no t puje al cap!!! per lo menos posat collarin xq 8 kilos al cap deuen pesar lo seu!!! 8kg de fet!!! i t pot agafar tortículis!!!
he fet mèrits suficients x exxxigir, demanar, una Voll???? jeje!! Xalal's molt!!!! en amics sempre és millor!!! jeje!!
MB7s;)

 

a les 12/28/2005 05:50:00 p. m., Blogger krusty va dir:

Cínik; qualsevol canvi és positiu!!! o no!!! pro sempre és difícil canviar!!! jo mhe fet 1 minicanvi dimatge (tall a lo killo, segons Santi&Cia)!! no és q magradi excessivament, pro només és cabell!! vale!!! és la part q més es veu!! dacord!! pro torna a crèixer!! x lo menos a ls dones si!! a mi tb tornarà a crèixer, pro diguéssem q tindré menos densitat capil·lar!!! lo q t vull dir q només és temporal!! i al fi i a la cap dakí 100anys tots calvos!!! espero haverte ajudat en aquesta secció sense ànim de lucre amb clara vocació de servici social!!!
MB7s;)

 

a les 12/28/2005 05:58:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

gràcies, Krusty, ara respiro tranquil·la!!! per cert -i sense ofendre- què has begut?

 

a les 12/29/2005 09:34:00 a. m., Blogger krusty va dir:

BnDia!! tranki Sèneca!! ai!! Cínika!! lo dolent és q me passa sns beure!!!! x lo menos tindria 1 excusa si fos degut als efectes dels alcaloids volàtils (o són??), pro m'alegro haver stat útil!!!jeje!!
Mb7s;)

 

a les 12/29/2005 11:49:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

NO ET FACIS RES ALS CABELLS. NO TE'LS TALLIS.

 

a les 12/29/2005 12:12:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Eusi, tu tan innovador!

 

a les 12/29/2005 12:32:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Desde la lejanía de este pueblo recóndito , escondido entre los montes , pero YA internet-alizado con el resto del mundo jajajjaa os saludo y os felicito muy sinceramente las navidades ........
Este año las paso lejos , aunque espero que si os juntáis en fín d eaño , al menos echéis de menos un poquito a esta menda durmiendo en algun sofá mientras vosotros danzáis al ritmo de algun LP preparado para el momento .....
Se os echará de menos , pero este año esto es lo que me toca .... otro día más , ok ????
un besote

Dulcinea del Toboso

><)));> Los peces en el río ....

 

a les 12/29/2005 02:45:00 p. m., Blogger Santi va dir:

meri! força!!! tu pots!!!! a mi el tema amelie em motiva! estàs guapíssima al mersists ...pel que fa a anar amb una foto d'altri a la pelu... no series la primera que conec que ho fa! si nctes suport moral jo t'acompanyo a la pelu i ensenyo la foto per tu!!!!

b7s i bon any a tots!

 

a les 12/30/2005 12:20:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Nena! Quina foto portaves???? La de Tuno Negro? Defalleixo de curiositat!

 

a les 12/30/2005 10:16:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

nenaaa!!!!!!!!! amelie al poder!!!!!!! no ho dubtis!!!! pensa que jo avui me l'he tallat jo i ni te cuen com m'ha quedat!! de fet, ja em veureu el dia 8...
segueix en peu dinar i després tarde loca de amigo invisible, no??
lo del tdp, per quan ho deixem??

krusty: les volls que vulguis i quan vulguis, jejeje
de fet em moro de ganes per celebrar-ho amb tots vosaltres!

jo em vull deixar creixer el cabell però em veig horrible de totes les maneres!!! argggggggg tinc una petita crisi capilar!!

tona