hola xatos
12/14/2005
s'acosta nadal!
pos si, per si no ho sabieu, s'acosta nadal!

jo volia proposar un TdP nadalenc la setmana que ve, o si més no abans de finalitzar l'any, de totes maneres ja podeu anar pensant en el día per fer-lo a principis de gener per celebrar els inicis del 2006!!!

què em passa? tinc mono de vatros!!! i de Tapde!!!!
tic griposa i treballant i les meves neurones estan començant a notar l'esgotament??
necessito alcohol en vena per reanimar-les??

apa, siau

escrit per Martona a les 21:50 | Permalink |   5 comentaris

 



5 comentaris:


a les 12/15/2005 11:08:00 a. m., Blogger krusty va dir:

Yo confesso...ai!! ai!! q no és akí!!! jeje!! Bueno, nosé si és ètic q conteste jo 1r pro a mi tb matreu la idea dl TdP nadalenc, haurem d portar 1 gorret roig??? lo nas ja lo tindrem al sortir!!! jeje!! Si lo dia m va B ok!!! dllns idjous jono puk!! neu donant possibilitats diàries!! astapronte!! mos veem!!
MB7s;)

 

a les 12/15/2005 02:57:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo m'apunto tb al tema tap! a mi el dijous tpc em va bé. i dilluns i dimarts preferiria que tampoc pq l'endemà tinc cambra freda de bon matí...

dimecres 21??? vots a favort???

Pere, si tu portes el gorro, jo me'l poso... :o

bacini!!!!!!!!!!1

 

a les 12/15/2005 03:42:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Si és el dimecres potser jo m'ho penso i m'hi presento...
G

 

a les 12/15/2005 04:11:00 p. m., Blogger Santi va dir:

di-me-cres! di-me-cres!!!! jo vull compartir un TdP amb G!!!! X favort! :P

 

a les 12/15/2005 09:16:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

servidor se va a Chile el 19, así que va a ser que no. Por cierto, para los que se interesen por la "ruta del lenguado (neng)", hoy hemos conseguido 7 hermosos ejemplares en Barbate y 17 en Sanlúcar, así que mañana iremos tirando pa casa, pasando o no por Vélez-Málaga pa ojear los bichos... Cualquiera diría... ahora nos vamos a tomar unas tapitas y unas cruzcamposes pa celebrarlo, pisha. Hale primo, er último que sierre...