TdP!!!!!!!!!!!!!!!! oeoeoé!!!
11/21/2005
Hola, buenas

m'autoerigeixo coordinadora del TdP d'aquesta setmana, a veure, la santi diu que li és igual, en pere diu que dimecres, la meri de moment no s'ha pronunciat, en pau diu que dimecres, en raul que dijous, jo dic que potser millor dimecres...

DIMECRES??

Meri? Moi? Evita? mmm... algú més s'anima??

jo arribaria com sempre cap a quarts de 10... i'm so sorry, pulotant proposo tapde d'akells que comencen tardet, tampoc vol dir que haguem d'acabar tardet, no patissiu pas!

apa, petons a tothom

PD: santa rei, com ho tenim divendres o dissabte per celebrar lo teu?
meri, hem de parlar de lo nostre, no?

escrit per Martona a les 21:21 | Permalink |   14 comentaris

 



14 comentaris:


a les 11/22/2005 09:44:00 a. m., Blogger Lola va dir:

jo no puc tpd, kao, ni a la celebració del raul tampoc. Nen em perdré el teu cumple una vegada més!!!!!!!
Per cert... CREC QUE JA TINC PIS!!!!!!!!
Petons a tots. Fem alguna cosa quan torni, dícese finde 3-4???

 

a les 11/22/2005 10:11:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

Yo apuesto por la opción Tapd entresemanero jajajaja así puedo disfrutar de vosotros a placer jajajaja ya sabéis , mis fines de semana , por ahora , os estan vetados jajajaja
ciao nens , ens veiem dimecres ?????

 

a les 11/22/2005 02:53:00 p. m., Blogger Santi va dir:

oeoeoeoe! a les 20:30 a la dolça???

martona, beurem amb moderació abans no arribis!

meri, si nctes kdar abans avisa! i ànims pels cultius, rei! muak

santa, no és canviable la teva cita de dimecres?

patri, que guay que vengas!

pablo, ya has vuelto???

petons a tots i fins demàaaaaaaaaaa

P.D. us he dit alguna vegada que tots esteu més guapos amb una copa de roca brava davant???

 

a les 11/22/2005 05:17:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Som-hi!!! Per cert, si en Santa no ve demà a la Dolça, llavorins no celebréssiu el seu cumple el cap de setmana que ja sabeu que sóc a London City...i si fem una celebraçao de tots 3 (els més guapos, siguem sincers, els de final d'any perquè se'ns va engendrar amb passió primaveral) després en jo tornant i en vatros estant tots?

 

a les 11/22/2005 09:47:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

ok meri!!
tot perfecte! kina claredat d'idees!!!!!!!!
petons wapos i fins demà!
tona

 

a les 11/23/2005 08:49:00 a. m., Blogger Lola va dir:

gràcies evita!!! els altres passeu de mi com de menjar... no teniu cor!!!

 

a les 11/23/2005 09:18:00 a. m., Blogger krusty va dir:

Jo tb seré a la Dolça avui!! Mos veem a la tarde!!!
MB7s;)

 

a les 11/23/2005 09:58:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Lola! Necessitem més info del teu pis!!! Quin és al final? El de Pça Espanya? El del Born? El de The Fifth Avenue????
Felicitats i compta amb mi per tema trasllados, pintar, netejar o el que vulguis fer (m'avala un any d'experiència)

 

a les 11/23/2005 10:25:00 a. m., Blogger Santi va dir:

m'uneixo a les felicitacions vàries pel pis, lola, i també m'ofereixo pels trasllats, netejades i pintades que siguin necessàries!

que vagi mb per argentina princesa!

muaaaaaaa

 

a les 11/23/2005 02:49:00 p. m., Blogger Lola va dir:

mmm... gràcies, si quan se us punxa una mica sou uns soletes!!! jejeje. us explico quan torni, però no és cap d'aquests, és un alternatiu trobat per casualitat, això sí, al clot.
muaksssssssssssssss, me'n vaig a disfrutar d'uns crec que merescuts dies de descans. i amb el mimos que vaig necessitant!!!

 

a les 11/23/2005 03:08:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

a quina hora és l'evento alcohólico-festivo?

 

a les 11/23/2005 03:10:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

20.00-20.30?
santi

 

a les 11/23/2005 07:43:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

el Carlos té per a una hora o més, mentre que jo acabo en breu, i puc anar tirant ja. Em dius algo??? Encara estàs per aquí?

 

a les 11/25/2005 02:53:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

eeeps! Soc en Santa en nom de la Santi:
aquest diumenge 27 dinar a casa seva cap a les 14'00, tothom convidat. Si aneu feu-li un sms.
Fins aviat