neeeeeenssssssssss
11/30/2005
com que veig que el tema mail no té èxit...

QUÈ HI HA DEL TEMA SOPAR DE CUMPLE DEL DIA 10?

si no va bé es pot fer un altre dia, després del pont, però com que jo no marxo enlloc, curro, si, curro...

per cert, podriem fer algo nadalenc, no?

llanço també la pregunta, QUÈ HI HA DEL CAP D'ANY?

llanço a més a més, SI ALGÚ VOL ANAR A DONAR UN VOL PER LA FIRA DE SANTA LLUCIA AQUESTS DIES DE SEMI FESTA QUE AVISI!!

apa, petons

es nota que no tinc temps de fer fotoxopades, oi?

escrit per Martona a les 21:08 | Permalink |   12 comentaris

 



12 comentaris:


a les 11/30/2005 09:37:00 p. m., Blogger Santi va dir:

1.- a mi em va bé el tema sopar del dia 10. vot a favor!

2.- jo el 30 he de ser a spt. puc baixar el 31 si hi ha plan, i sino es veu que al meu poble s'està tan bé per canviar d'any!

3.- santa llúcia si... si és el 10 o 11... sinó faré poble!

4.- patri, recuerda que tienes los guantes de Pere! si te acuerdas se los traes un día a un TdP o si te pasas por bio!

5.- Lola!!!!! Qué tal por argentina??????????? tengo ganas de verte y que nos cuentes!!!

6.- Evita! on ets? què fas? on vas???

7.- G: tinc el teu CD de shit for your ears, que ha causat furor al lab!!!! quan et vegi te'l torno! que sàpigues que me'n recordo!!!

petons a tots!!!!!!!!!!

 

a les 12/01/2005 09:44:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

eoeo
tema Nadalenc m'està bé...em puc escapar a Sta Llúcia quan dieu però em preocupa molt el tema Cap d'Any perquè al pas que anem em veig en una fiesta con gogós i crec que abans em quedo a casa amb les iaies. La cosa és que no se m'acut alternativa al Roc que sigui acceptable!!! Per favort, que algú digui algo!!!

 

a les 12/01/2005 10:02:00 a. m., Blogger Lola va dir:

Hola a tots!!! ya estoy de vuelta.
1-me apunto cena del 10
2-también a santa llucia
3-no estaré en fin de año
4-que es eso de cuidar a tus peces pau????? se paga por ello??? dime algo que yo estoy necesitada de pasta y buscando curros compatibles con los actuales

Besos a todosssssss

 

a les 12/01/2005 11:47:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

La Lola és com les Teresina S.A.
Bienvenida, lollypops

 

a les 12/01/2005 05:10:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Hola chavalitus/es,

estaré fora del 9 al 13, i per tant no podré anar ni al sopar del dia 10 ni a la fira, però no sé si la Laia hi podrá anar.

RT

 

a les 12/01/2005 07:11:00 p. m., Blogger Lola va dir:

Teresina S.A??? no entiendo...
de nuevo vuelvo a estar sin piso. que vida más dura!!!!

 

a les 12/01/2005 07:52:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

HOLA!! Dos dies als meristemets un record per mi!!
M'apunto al sopar del dia 10!!

M'apunto a la Fira de Santa Llucia, Jo tinc festa dijous i divendres,a algu li va bé???

I per cap d'any encara no he pensat res!! Però tot és qüestió de propostes!!!

Petons
LAIA

 

a les 12/05/2005 04:03:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Allo...

Que tal?? Jo no puc venir ar Soparet del 10. Pero que us ho paseu molt bé.

Petons

N

 

a les 12/05/2005 04:05:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Torno a ser jo... La foto del Ferrer em recorda a algu de nosaltres, no ???

Apali, si feu sth aquest dies sere per qui.

Muaa
N

 

a les 12/05/2005 04:07:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Ah!!! Si... per mi si lo del amic invisible!! Pero que ningu em deixi de drogata, traficant de marfil i alcoholica, si us plau, que es Nadal (època de germanor i tal i tal)!

Tonets again

N

 

a les 12/05/2005 07:23:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

ui, N, ja no me'n recordava de l'anècdota de l'any passat, però ara que m'hi has fet pensar...espero ser la teva amiga invisible per repetir aquell moment tan memorable!!!
Muaka

 

a les 12/07/2005 09:58:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

Canviaria CD per notes en una llibreta.
tel. 93.......
G