mails
4/25/2006
dios, creo que me voy a desmayar!
feia una setmana que no mirava els mails i una mica més i m'agafa un pasmo, no us passa a vegades? i llavors fa una mandra terrible, però d'aquelles terribles de veritat, començar a llegir-ho tot i contestar, pensar en definitiva sempre fa mandra quan un no n'està avesat.
ara ve un pont, ara ve nadal, matarem el gall, ups... dios, crec que en pere m'està encomanant alguna mena de malaltia que t'obliga a trobar relacions entre les coses encara que no ho vulgues!
pos això, que ara ve un pont, petit, però pont i com que diuen que en el pot petit hi ha la bona confitura i tal i pasqual, i jo estic SOLA a casa desde divendres fins a dimarts al matí, qui vulgui fer coses que vingui, jo pensava fer un dinar diumenge i empalmar després amb el sopar a evita's... platjeta... tonteria... aiiiiiii
la primevera i els seus efectes, afectes millor, ehem, ehem... crec que definitivament podem matar les pessigolletes... Argggg
i com que això del ´párrafo corto-largo a mi em deriva cap a una mena de gomitada de pensaments una mica inconexos ho deixarem aquí per a què cada qual que mediti el que hagi de meditar.
per cert, el sopar de divendres al piset em va encantar! gràcies als assistents! i als que no vau poder venir tranquils! que n'hi haurà d'altres i no us n'escapareu tant facilment!

petonssssss

escrit per Martona a les 20:44 | Permalink |   6 comentaris

 



6 comentaris:


a les 4/26/2006 10:56:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

sardineta? boqueroncito? truchita? TINTORERA?

 

a les 4/26/2006 11:16:00 a. m., Blogger krusty va dir:

Ei!! deixeble!! vaya alumna més adventatjada!!! jeje!! magradat molt lo de "ara ve un pont, ara ve nadal, matarem el gall" i sobretot "ve un pont, petit, però pont i com que diuen que en el pot petit hi ha la bona confitura". Boníssim!! jeje!!
Jo nosé q faré!! potser passo algun dia o potser no!! apart diumnge tarde-nit potser hem danar a Canaletes!! dsbte nit no pok xq vai al CmpNou!! jeje!! kina ilu!! com vaig poc....mos manetenim en contacte!!!
MB7s;)

 

a les 4/26/2006 04:15:00 p. m., Blogger moi va dir:

Jo estaré per aquí, dissabte vull anar a IKEA a mig matí, diumenge potser baixo a BCN però no és segur encara, i dilluns suposo que em tocarà dinar familiar, però hi ha molt de temps lliure encara, o sia que també estaré alerta. Si aneu a Girona doneu-li records de part meva.
Moi

 

a les 4/26/2006 06:27:00 p. m., Blogger Santi va dir:

ei! que sí que vinc a sopar diumenge evita!!! quines ganetes!!!
si s'accepten suggerències... ja saps que jo sempre voto pel pastís vegetal... ehem... :P

 

a les 4/26/2006 08:44:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

He oido (leido) hablar mucho del pastel vegetal. Evita, puedes publicar la receta?
Besos
Bicho

 

a les 4/26/2006 10:41:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Moi!!! jo també haig d'anar a l'ikea, mmm però girona... si hi has de tornar avisa'm!!!!!