5/01/2006
bon dia nens!

ahir va sorgir la idea, bueno segurament jo en soc una de les principals culpables, de fer un TdP questa setmaneta, per aquí i per allà corrien veus, sonaven un parell de dies al vent, i si paraves prou l'orella podies sentir-los, dimecres o dijous, hi havia partidaris d'un dia o de l'altre però la veritat no recordo qui per quin dia, ho sento.
Evita gràcies per tot!

apa, pronunciaments, vingandoncs.

jo per variar en principi no tinc preferències de dia, tinc curs a barna tooota la setmana i pulotant no em costa gens allargar-ho un pel fins al tema tap.

petonets a tothom i bona setmana!

escrit per Martona a les 12:41 | Permalink |   6 comentaris

 



6 comentaris:


a les 5/01/2006 07:16:00 p. m., Blogger anonim va dir:

que has dormit bé??

 

a les 5/02/2006 08:36:00 a. m., Blogger krusty va dir:

BnDia!! nota futbolística: dmcrs als 9vespre juga lo Barça i, seguramnt, casi al 95% (omás!!) se proclamarà campió!!! osigue q jo no vindria, xq sha danar a celebrtarho a CAnaletes i totes stes coses q los no aficionats al futbol no acaben dentrendre massa B!! pro x mi no fesseu!! x cert, q tal finde???
MB7s;)

 

a les 5/02/2006 10:41:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Sí, jo també m'hi vaig sentir bé, és força ergonòmic! (jua, que guay soy)
Jo tampoc recomano TdP dimecres liguero, tot i que no veig el 95%, Krusty...

 

a les 5/02/2006 02:37:00 p. m., Blogger krusty va dir:

Ei!! Cinik, lo 95% x no dir lo 99%!! tu q creus?!?!?!
Mb7s;)

 

a les 5/02/2006 02:56:00 p. m., Blogger Santi va dir:

aviam, deixant de banda el barça... s'accepta Tap el dijous???

 

a les 5/02/2006 03:26:00 p. m., Blogger Martona va dir:

of course! dijous, a la una, dijous a les dues...

no, no vaig dormir bé, més aviat no vaig dormir gaire gens...

dijous tap?
(sí no sempre podem fer un tap divendres...)