eooooooooooooooo
10/13/2006
és només a mi o el 'yo confieso' no funciona des de fa uns quants dies??

perquè jo, per confessar, no quedo! vamus, que si m'hi poso saturo la secció, el st-meristemets-ferrer i el que faci falta!

er

però com que visc sense afany de saturamenta, m'he autitzat: he creat un blog per mi soleta (http://esanticu.spaces.live.com/) on em desfogo quan els sants ja no funcionen.


güepmaster: si et manifestes en algun moment i llegeixes això, home, podries posar un link aquí al cantonet, no? perquè jo de tant en tant me'ls miro, i m'hi passejo. i estaria bé que valtrus també tinguessiu oportunitat de fer-ho.

i ja ta. que tinc feineta i poques ganes. cosa que no és massa bona.
molts petons a tots i fins aviat!

santigoseta (ansiosa de visites!)
muaaaaaaaaaaaaaaaaa

escrit per Santi a les 20:13 | Permalink |   8 comentaris

 



8 comentaris:


a les 10/14/2006 01:54:00 p. m., Blogger Martona va dir:

nenaaaa!
vaig passar pel teu blog! és molt maco, una mica serio, no?
no vaig escriure res perquè m'havia d'identificar i no tenia temps però no dubtis que ho faré!

és veritat que el yo confieso fa dies que no funciona i també és curiós, al principi pensava que era una tonterieta però ara que fa dies que no hi és, el trobo a faltar!

per cert! WEPMaster!!!!!!!??? donde tas metío??

molts petonsssss

 

a les 10/14/2006 08:28:00 p. m., Blogger Santi va dir:

ja voldria que fossiu aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vaaaaa!!!!afanyeu-vos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

a les 10/16/2006 10:19:00 a. m., Blogger Santi va dir:

pq sóc una dona mooooolt sèria! home, encara no ho sabíeu??? :p

no us envio petons perquè us penso estrujar d'aquí 2 dies!!!! ;)

 

a les 10/16/2006 01:10:00 p. m., Blogger anonim va dir:

el confesso és ara pitjor, no? a mi cada cop que obro el meris em demana una contrasenya i si no poso res, al confieso em surt no se què de cPanelX, a valtros us passa??
muaks

 

a les 10/16/2006 08:31:00 p. m., Blogger Martona va dir:

hoooolaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
a mi em segueix passant!!!!! és una mica conyasu, no?

Niñorr! on pares???? salva'ns! (twiqui) ;P

 

a les 10/17/2006 12:34:00 a. m., Blogger Santi va dir:

recordem:
no es pot sembrar i sembrar. perquè dp germina tot alhora!
jijiji

 

a les 10/17/2006 08:50:00 p. m., Blogger krusty va dir:

_UI!! UI!!! això sembla "eramos pokos i parió la burra!!!!" jo tb tnk ganes de vore-us pro vaig de cul!! cul!!! tp funciona "confieso". "confieso q lo confieso ja no confesa!!"
Mb7s;)

 

a les 10/19/2006 06:21:00 p. m., Blogger Martona va dir:

jo sembro tu, mai se sap!!!!