cosetes
9/19/2006
Ai, per fi instalada, tot i que encara pujo a buscar i fer coses a casa ma mare bastant sovint, soc un desastre i sempre hi ha algo que necessito...
atabalada, sip, què hi farem, però novament amb propostes!

CONCERT D'ANTONIA FONT EL DIUMENGE 24 DE SETEMBRE!!!!!! ew veu que forma part de varis concerts que comencen a les 6 de la tarda per lo de la mercè, a algú li interessa??????

podriem passar per allà i després anar a pendre algo, què us sembla?

petonetssss
m

escrit per Martona a les 20:32 | Permalink |   8 comentaris

 



8 comentaris:


a les 9/20/2006 09:27:00 a. m., Blogger anonim va dir:

eps! jo suposo que aquests dies estaré per bcn que fan múltiples coses,concerts a les nits,....si algú es vol apuntar ja sabeu...
fins aviat

 

a les 9/20/2006 09:27:00 a. m., Blogger anonim va dir:

eps! jo suposo que aquests dies estaré per bcn que fan múltiples coses,concerts a les nits,....si algú es vol apuntar ja sabeu...
fins aviat

 

a les 9/20/2006 09:27:00 a. m., Blogger anonim va dir:

oeoeoe, pastis al poder!

 

a les 9/20/2006 02:22:00 p. m., Blogger krusty va dir:

Jo ste finde me kedo a BCN, encara q staré una mika "liat"!! jjeje!! Pro diumnge crec q si q podria vindre al concert d'Antonia!! són 1 passada!!!
Mb7s;)

 

a les 9/20/2006 02:24:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo estaré a almeria, però em recordaré de vosaltres. de totes maneres, i sense ànim de ser borde, si fos a la zona nord-mediterrania de la peninsula passaria per spt, que tb son festes...
pel sud tot mb mb mb mb mb!
però moltissima feina!!!!!!

petonnnnnnnnnnnnnnnnns! us trobo a faltar! ozú!

 

a les 9/20/2006 02:27:00 p. m., Blogger krusty va dir:

Eis!! vas vore als gemelos a Almeria lo finde?!?!?! feien campionat d'Espnya de Traitló!!! ja sé q staves a la Gata (com la peli GATAca!!)pro potser així de refilón......
Cuida't!! i MB7s al front ;)

 

a les 9/22/2006 02:13:00 p. m., Blogger Martona va dir:

neeena!!! veus com tot sempre va bé!!! mmm t'extimo molt!!!!!! (m'emociono, m'emociono)

 

a les 9/22/2006 06:14:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo tb!!!!!!!!!!!!!!! muaaaaaaaaaa