POSEM ORDRE!!!!
2/11/2007
Aviam! que darrerament no toquem ni quarts ni hores!!!! i tenim moltes coses pendents!!!

1.- TdP de la setmana: s'ha de triar entre dimarts o dimecres. que tothom es posicioni.
2.- teatre??????: ha de ser un dijous: 15? (no hi ha raül& marc); 22 (lola i nahuel ja han marxat de lluna de mel).
3.- CARNAVAL CARNAVAL.... el kpd 16-17 és carnaval a la plana. lola, nahuel i marta volen pujar. algú més??? ncto informació per temes logístics...!!!
4.- properes defenses de tesi:
dimecres 21-F 12H: santi (tots convidats. nctaré suport moral!!)
divendres 23-F ??H: tonda (podem venir??)
5.- algú ha dit cap d'any marmota???

si no hi ha sort amb els posts i els comments, envieu mails o algo, però que no decaigui!!!

escrit per Santi a les 14:39 | Permalink |   18 comentaris

 



18 comentaris:


a les 2/11/2007 05:42:00 p. m., Blogger Lola va dir:

Nahuel i jo millor tdp dimarts. Nosaltres segurament anirem al teatre aquest dijous, perquè després marxem i no tornarem fins el 10 d'abril!!!!!!!!iujii!! Carnaval carnaval sí que sí. I defenses tesis estem per la teva Santi però no per la del Raül, encara que jo que puc intentaré anar a algun assaig. Cap d'any marmota ja no ens dona temps.
Y eso es todo amigos.

 

a les 2/11/2007 06:13:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

hola?
posant-ho com a anònim a veure si em deixa escriure...
-a mi el tdp em va bé dimarts o dimecres, com vagi bé a la majoria (potser millor dimarts?)
-teatre, potser millor el 22 que aquest dijous potser baixa l'home...
-carnaval a la plana, en ppi si, santi ho acabaré de confirmar en breu.
-Defenses de tesis, santi=crec que m'ho podré manegar, Tonda=faré ho que pugui...
-capd'anymarmota --> ya, luego, prontoooo!!

(martona-blogger no m'extima)

 

a les 2/11/2007 06:22:00 p. m., Blogger Lola va dir:

i no pots portar l'home al teatre?

 

a les 2/11/2007 08:20:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

no sé què faré... ja us diré algo...

(martona)

 

a les 2/11/2007 08:21:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

(tic realment agobiada... tinc més feina de la que puc fer...)

tona

 

a les 2/12/2007 09:33:00 a. m., Blogger anonim va dir:

amb la marta sempre vaig uns mesos per darrera...qui és l'home?

 

a les 2/12/2007 09:34:00 a. m., Blogger anonim va dir:

per cert, com heu dit, aquest dijous teatre jo no puc, si es deixa per més endavant en parlem.
Tdp crec que e mva millor dimecres però si hi ha majoria per dimarts podria mirar si puc anar-hi.
A les tesis...no us podíeu posar d'acord perquè no caiguessin la mateixa setmana...?

Muak

 

a les 2/12/2007 10:22:00 a. m., Blogger Santi va dir:

-tdp jo només puc dimarts
-teatre ja diré algo, però el cas és que si vinc, vindré sense cap home.
-referent a les tesis, i sentint-ho molt, tenia preferència el tribunal... :p

-anònim: manifesta't, que al lab tinc una coseta petiteta per tu!

 

a les 2/12/2007 01:54:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

jo dimarts gomitaré, i dimecres segurament també

 

a les 2/12/2007 02:10:00 p. m., Blogger Santi va dir:

però gumitaràs a la dolça, espero!

 

a les 2/12/2007 03:14:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Hola niños ,
aquí Patri , volviendo a reaparecer por la faz de la Tierra .... Diego llega hoy de San Sebastián , así que cuándo vayáis al teatro , contad con nosotros dos , ok ?????? Aunque nos dá igual que día vayamos , preferimos el jueves , habrá más ambiente .........
ciao

Ahhhhh a las tesis me presento yo solita , pero me presento .......

 

a les 2/12/2007 05:11:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

així doncs, tdp demà dimarts o dimecres??????

tona

 

a les 2/12/2007 05:19:00 p. m., Blogger Santi va dir:

dimarts a les 20h a la dolça! he dit!

 

a les 2/13/2007 06:04:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

tornem a tenir gent... (a veces veo muertos...)

 

a les 2/13/2007 06:24:00 p. m., Blogger krusty va dir:

jo tb vindré!! possiblemnt serà lo meu últim TdP!! snif!! snif!!!
Mb7s;)

 

a les 2/13/2007 06:26:00 p. m., Blogger krusty va dir:

Per cert, vatros tb vau contribuir amb un granet d'arena en los meus agraïmnts!!
MB7s;)

 

a les 2/14/2007 10:11:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

oOOOOOOOOOOhhhhhhhhhhh , siento que ayer me perdí vuestro Tapd ...... no mire el meris.... oh..... al fianl , el teatro cuándo ??????? Ya diréis algo definitivo , ok ?????
besitos
Patri

 

a les 2/15/2007 06:37:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

niña! que lástima que no vinieras, tengo ganitas de verte!!! yo teatro hoy imposible...
Lolaaaa, me dijeron que estabas poquito fina el dia del tdp, ohhh, por cierto, ya pague lo del título, así que oficialmente soy una licenciada en biología, miedito miedito
que sepais que aunque vaya de culo os quiero igual!!!!!

martona