Repòs Absolut
12/20/2004
Hola nens!

Gràcies a la Martona per felicitar el Nadal; jo també us desitjo a tots un molt bon any 2005 i que sigueu molt feliços, etc
Tema apart: Avui he anat a l'endocrinòloga. Sembla que el meu hipertiroidisme és moooooolt i molt clar. Tinc una bola a la base del coll que no m'havia cridat l'atenció. Algú s'hi va fixar? Ara me la veig immensa, semblo una grulla... M'ha inflat a pastilles...6/dia de carbamizol , 2 de beta bloquejant per la taquicàrdia (estava a 135!!!) i el millor:
-has de fer repòs absolut un mes
-què vol dir repòs absolut?
-del llit al sofà, del sofà al llit
-no vaig a treballar?
-no
-puc sortir de casa?
-pots sortir al bar del teu carrer a prendre't una til·la
-puc anar a comprar regals de Nadal
-vés pel teu barri: no caminis gaire, no facis cap esforç, que et portin en cotxe a tot arreu, no pensis en res que et preocupi...

I res, ja li he dit al jefe.
Resposta?
-Tú siempre estás en reposo absoluto.

Així, que guai. Me'n vaig cap a casa. I com m'estressi més, ja no torno.
Suposo que m'hi estaré fins passat reis. Del llit al sofà, i al bar a fer una til·la. Em faré amiga d'uns avis que juguen a dòmino. I aniré a passejar al seu ritme. I a jugar a la petanca (ai, no! això no!)
Em podríeu venir a veure quan vulgueu...Podeu baixar a dinar a casa algún dia, no? Però aviseu-me abans de baixar perquè suposo que aniré sovint a casa els meus pares (bueno, no aniré, em vindan a buscar en cotxe o en helicòpter).
Snif!





escrit per Cínik a les 13:12 | Permalink |   11 comentaris

 



11 comentaris:


a les 12/20/2004 01:15:00 p. m., Blogger anonim va dir:

NENAAAAAA! Això ja ens ho veiem venir, el k passa és que naltros enlloc d'hipertiroïdisme crèiem que tenies pingüinisme, o sigui, que pingu t'havia posseït. Li haurem de dir al Carlos que et lligui al llit pq facis repós real sino ja et veig fent cuina japo mentre estàs a casa.
Ja saps que si vols res, com k li posem una bomba a Darth Vader o et fem les compres (cosa "harto difícil", doncs caldria 5 o 6 persones per comprar tot el que tu compraries) només cal k avisis.
Millora't. Muaka

 

a les 12/20/2004 02:50:00 p. m., Blogger Martona va dir:

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! ostres tu, la veritat és que el bulto que et fa semblar un grulla no és evident o sigui que no pateixis per això!
nenaaaa! cuida't moooolt eh! ja et vindrem a veure i sobretot del sofà al llit i del llit al sofà, fes-te amiga dels iaius però que no t'estressin amb tema pensions i problemes amb els nets!

aprofita per deixar-te ciudar i si has d'abusar de nosaltres o d'en Carlos, per exemple, fes-ho sense remordiments, que tu t'ho mereixes tot!!!!!!!!!!!!!
petons cuca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

a les 12/20/2004 05:29:00 p. m., Blogger Santi va dir:

petita!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fes molta molta bondat i deixa't mimar tan com puguis!
un petonet i millora't!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

a les 12/20/2004 05:30:00 p. m., Blogger Santi va dir:

pablo, no m'havia de sortir 'santi' la següent vegada que pengés algo????????? ya te has olvidado de mi????????? snif!!!!!!!!!

 

a les 12/20/2004 08:52:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Joder, María. Suda de Darth (Obiguan te ha enseñado bien) y dile a Carlos que te haga un masaje en los pies que pa el hipertiroidismo es mano de santo. Si ecesitas que le parta las piernas al "lado oscuro de la fuerza" me llamas, o cuando menos hacer un foto montaje obsceno con su careto... un beso y a mejorar.

En cuanto a Ester "Caprichitos" Santigosa, que no se preocupe, que ya se lo cambio... un beso también (de hecho a todo el mundo, que es navidad, dicen)

 

a les 12/20/2004 08:56:00 p. m., Blogger Santi va dir:

Hola, yo no soy Santi, soy Pablo probando si la firma de la niña a la que todos conocemos como Santi es en efecto Santi como ella misma quiere. Si después de escribir esto al fondo aparece "Santi" es que ha funcionado. En caso contrario me hago merecedor de todos los tomates que quieran arrojarme por escribir mierdas en nombre de otros.

 

a les 12/20/2004 08:58:00 p. m., Blogger Santi va dir:

Hola, yo no soy Santi, soy Pablo probando si la firma de la niña a la que todos conocemos como Santi es en efecto Santi como ella misma quiere. Si después de escribir esto al fondo aparece "Santi" es que ha funcionado. En caso contrario me hago merecedor de todos los tomates que quieran arrojarme por escribir mierdas en nombre de otros.

 

a les 12/21/2004 09:51:00 a. m., Blogger anonim va dir:

Pablo Santi, sólo quiero recordar que esto de escribir los mensajes 2 veces fue uno de los primeros síntomas de hipertiroidismo de María...

 

a les 12/21/2004 10:56:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

Afortunadamente para mi, oh, voz anónima, la duplicación del mensaje se debe a que la primera vez el cambio no funcionó y lo intenté de nuevo. Parece ser que no era de efectos inmediatos, ya que como se puede ver, el cambio es de efectos retroactivos y ha afectado al resto de comentarios hechos por Santi Santi...

 

a les 12/21/2004 05:13:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

ostres nens!!! m'heu arribat al cort. Gràcies, gràcies! Us estimo tant! Un petonarru i ens veiem aviadet. Qui pugui, dijous...
Ara estic més tranquil·la. Ma mare m'enxufa una de menjar! Em posaré com un porquet, jeje. I el cor, em segueix anant igual de ràpid però ja no sembla que vagi a explotar.
Ens veiem per aquí, eh???

 

a les 12/21/2004 09:09:00 p. m., Blogger Martona va dir:

NO res, només volia enviar un petonàsssssssss! a la meri!!!!!!!!!!!!

saps que també t'estimem mooooolt, oi??