dues propostes!!!!!!!
1/30/2006
La primera d'elles:
Jornades ¿Quién es Homo? el dijous i divendres 23 i 24 de març al cosmocaixa, preu de 30 euros, tarifa reduïda 20 euros... alguns dels conferenciants són en Bermúdez de Castro i en Jordi Agustí, també en Wood...

després hi ha un parell de cursos, el de questions sobre el canvi climàtic o el de malalties mentals que poden ser molt interessants...

La segona d'elles:
els de vueling envien mails a saco dient que hi ha vols a madrid per 10 euros i al final he entrat a la pàgina i és veritat, podriem a principis de març o més tard, escapar-nos un cap de setmaneta a madrid a visitar el nostre hostal preferit i demès... què m'en dieu???

Bona setmana!!!!!!!!!
apa, moooolts petons!

escrit per Martona a les 21:41 | Permalink |   19 comentaris

 



19 comentaris:


a les 1/31/2006 09:15:00 a. m., Blogger Lola va dir:

es posible saber horarios de les jornades???
Nahuel y yo también queremos ir un finde a Madrid, pero seguramente la primera semana de marzo él no estará. Por nosotros mejor después, sino haremos escapada alternativa y ya está.
Cómo acabó el finderoc??? Lo pasé muuuuuyyy bien.
Petons

 

a les 1/31/2006 10:49:00 a. m., Blogger Santi va dir:

a la proposta 1 m'espero a conèixer horaris més concrets, però no ho veig massa clar d'entrada.

a la proposta no ja dic que no perquè la meva economia cada dia dóna per menys!

jo també m'ho vaig passar molt molt molt bé al Roc! fotos ja!!!

 

a les 1/31/2006 04:13:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

M'ho he passat molt bé aquest cap de setmana però...algú més a part de mi està literalment fet pols? Tothom em pregunta que què he fet aquest capde però clar: no és fàcil d'explicar ni d'entendre...

 

a les 1/31/2006 04:34:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Yo estoy que me tienen que mover con pinzas. Ser el campeón de Past-Midnight-Karaoke tiene un precio: afonía galopante que se suma a mi constipado y me hace ser una piltrafa.
Mi ordenador tampoco superó bien los cambios de temperatura ni la mierda para nuestros oídos (y por consiguiente para sus circuitos), así que lo he tenido que formatear y reinstalar. Las fotos que yo tengo, que son las de Santi, creo, si no se me adelanta nadie, ya las colgaré yo cuando pueda...
Qué razón tienes, amiga cínica, de que no todo el mundo puede entender según qué cosas... anda, toma vint durets i obre't una llibreta d'estalvis...

 

a les 1/31/2006 06:29:00 p. m., Blogger Santi va dir:

cuelga cuelga! tienes todos mis permisos y copiraits! yo quiero también las demás fotos! marta? raül?

santa: demà 19h bodypump? (avui se m'ha fet tard)
tona: com van les vacances?
pau: m'ha dit un ocellet que no fas massa bona cara... ???
meri: tic fisicament destrossadeta

petons a tots!!!!

 

a les 1/31/2006 10:08:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Fotos y detalles (los que se puedan explicar, claro)
Bicho

 

a les 2/01/2006 01:42:00 p. m., Blogger Lola va dir:

me sumo al reclamo fotos.
Eva: por qué no te vienes un día a comer u cenar y comer y cenar y miras toda la mercancía?? hay un montón de cosas, y así de paso ves el piset. entre semana casi imposible

 

a les 2/01/2006 02:34:00 p. m., Blogger Santi va dir:

alguien va a ver saturno???
si la respuesta es negativa, alguien va a cenar, tomar café, cerveza o similar sábado noche o desayunar a media mañana en el raval el domingo?
si todas las respuestas son negativas me kdo en spt hasta el domingo, sn me bajo el sábado!

 

a les 2/01/2006 03:47:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Avui, a sobre, una tortículis de cavall que només em deixa girar el cap uns 20 graus...em faig gran, no em convenen aquest tipus de festes!
A partir d'ara si tinc fam menjo pa; si tinc fred, encenc foc...

 

a les 2/01/2006 03:53:00 p. m., Blogger Santi va dir:

he d'interpretar el teu comentari com un 'no' a totes les meves propostes??? :o

 

a les 2/01/2006 04:08:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

hola nens,
ja no estic de vacances, és un merda això d'haver de treballar...
veig que les meves propostes no han tingut cap mena d'èxit... snif, snif, snif
jo ja m'he apuntat a les jornades del cosmocaixa, de fet estic a punt d'apuntar-me al curs de malalties mentals, hagi de parlar amb la jefa a verure si em dona permís per canviar horaris i compaginar-m'ho tot.

Santi: jo aquest finde vull fer algo, sigui quan sigui, quedem i llestos, podriem fer algo diumenge...
propostes?

Pau: millora't rei ;P

PD: la veritat és que fins ahir a la tarda no em vaig recuperar una mica del trajín del cap d'any... nens, això vol dir que hem de fer coses d'aquestes més sovint per no perdre la costum!!!!!

petonetsssss
tona

 

a les 2/01/2006 04:19:00 p. m., Blogger Santi va dir:

diumenge matí santa et mua nem a la miró. si algú vol dinar a casa convidat està. si vol venir a fer un kfe també. si algú vol fer un cinema a mitja tarda jo m'apunto.

què hi dieu? tona?

meri, algun dia em senyalaràs saturn mirant amunt sortint del lab? m kdaré amb les ganes! :$

 

a les 2/01/2006 05:47:00 p. m., Blogger Lola va dir:

i saturn??? en Nahuel i jo ens apuntem. I la Miró?? cuanto cuesta?? si es carillo pot ser sí nem al dinar de després.
Que te pasa pau?? se agravó el resfriau?? (malo, lo sé) espero te mejores.
Muaks a todos

 

a les 2/01/2006 07:24:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

estoy mucho mejor, gracias... yo este fin de semana tengo cena de cumple el viernes y cena de "porque sí" el sábado. Si las cosas van bien, también tocaría ir a la mar, que hará ya dos semanas de la última vez y no es cuestión de dejar que se nos desalinicen los humores (escanciables o no), así que no creo que esté por aquí el domingo, en caso contrario ya os diré... penso que si avui plou, demà... demà farà bon dia.

 

a les 2/01/2006 08:17:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

jo aquest capde també tinc plans: dissabte, fira de la Candelera; diumenge, camp nou...en tot cas si feu algo per dinar diumenge igual m'apunto y allá estaré yo con vaquero ajustau y botine de punta, tabaco al hombro y melena al viento

 

a les 2/01/2006 08:18:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Comisario, como va la investigacion?
Besos
Bicho

 

a les 2/02/2006 12:19:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Hola guapes i guapos!!!
El roc va estar genial!
Això de Madrid sona bé!!Informeu
PEtons

 

a les 2/02/2006 05:49:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

aquest últim anònim qui és???

Santi, m'apunto a tot, museu, dinaret i si voleu cine o pasejadeta!!! concretem dissabte?

Lola, creo que lo de saturn està passant a millor vida, jo més que res és que plegatn a l'hora que plego no sé a quina hora arribaria...

Evita: espero que diumenge vindràs, eh?

Pau: me alegro de tu mejoría, però sens ànims de ser dolenta, que plogui diumenge i així gaudirem de la teva inigualable companyia!!

petonets
tona

 

a les 2/03/2006 11:31:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

...se navega igual aunque llueva... da lo mismo mojarse por arriba que mojarse por abajo... jeje