wifi i ¿qué coño estoy haciendo con mi vida?
2/09/2006
L'altre dia investigant vaig trobar que al menjador de casa capto una señal d'aquestes inalàmbriques de conexií a internet, el que passa és que eme puc conectar però llavors obro el'explorer i allà no funciona res... com s'ha de fer? anònim, rei, que tu tens experiències recents help me please...
Doncs si, potser no arribaré a tenir mai conveni de pràctiques i tot el que he estat fent fins al moment quedarà en el olvido, lo de la beca de col.laboració está por ver però té pinta (segons m'han dit) de complicadet, perquè estan donades de antemano... i no sé què fer amb la feina, si dic que si, m'encasillo... si dic que no, em moro de gana i acabo perseguint somnis de dia i dormint sota un pont... un llibre de autoayuda ayuda de verdad? és que ja no sé si comprarme'n un quants i tancar-me a casa durant dos setmanes a llegir o bé anar a meditar sota un pont per anar-me acostumant a la humitat i tal!
dios! crec que em mereixo algo escanciable, però el meu mitxelí que ha passat de incipient a tenir una presència real i palpable, nunca mejor dicho, no m'ho aconsella...
Eva diumenge jo em passaré a lo light!!!

escrit per Martona a les 20:12 | Permalink |   5 comentaris

 



5 comentaris:


a les 2/10/2006 11:11:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

calmaaaaaaaaaa... no passa res... encasillarse? a tus añitos?? tira p'alante (en mi opinión) que oportunidades luego no faltan...
en cuanto al guaifai, el que captes una señal no significa que puedas acceder. Si te pregunta algo relacionado con los WEP encryption settings no podrás conectarte, o si el pollo propietario ha restringido los ordenadores que pueden conectarse autorizando las direcciones MAC (individuales para cada ordenador) de su ordenador o de los suyos, tampoco podrás entrar... así que sigue intentándolo, que a lo mejor él no sabe nada de eso y entonces se merece que le pirateen la señal, pero si te dice que no puede otorgarte una DNS válida aunque se conecte, creo que no hi ha res a fer...

Oh cielos: HABLO COMO UN NERD! Qué me está pasando? es grave? La politécnica me afecta!

 

a les 2/10/2006 11:27:00 a. m., Blogger krusty va dir:

Ei!! Dl wifi jo no tnk ni idea pro....mitxelín tu?!?!?!?!?!? on!??!?!?!? segur q ets la Marta q jo conec!??!?!!?? lo de viure baix d1 pont, mentres jo tingue pis no t farà falta, ara bé!!! ves fent-me un puestet q alo millor vink jo dakí 1tmps!! avui 2h al'INEM!!! apartir dl mes q ve me donen 1beketa de mitja jornada!!! bueno, no és molt!! pro més val això q res!! Suposo!!!!! O sigue q ànimo Tona q ls coses només poden nar a millor!!! TdP x a kuan?!?!?!
MB7s;)

 

a les 2/10/2006 12:17:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Ànims Martona! Coneixent-te, estic segura que trobaràs quelcom superguachi per dedicar el teu temps (neixent el dia 3 de desembre, estem destinades a triomfar: confesso que jo també encara espero, però).
Ànimus i lo del llibre d'autoayuda, no em sembla malament, però mai tindrà l'efecte d'un super TdP en bona companyia!!! Escanciem soon!!!

 

a les 2/10/2006 04:02:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Espero que este relato te ayude a elegir:
En el silencio de mi reflexion percibo todo mi mundo interno como si fuera una semilla, de alguna manera pequeña e insignificante pero tambien pletorica de posibilidades.
Y veo en sus entrañas el germen de un arbol magnifico, el arbol de mi propia vida en proceso de desarrollo.
En su pequeñez, casa semilla contiene el espiritu del arbol que sera despues.
Cada semilla sabe como transformarse en arbol cayendo en tierra fertil, absorbiendo los jugos que la alimentan, expandiendo las ramas y el follaje, llenandose de flores y de frutos para poder dar lo que tienen para dar. Cada semilla sabe como llegar a ser arbol. Y tantas son las semillas como son los sueños secretos.
Dentro de nosotros, innumerables sueños esperan el momento de germinar, echar raices y darse a luz, morir como semillas...para convertirse en arboles.
Arboles magnificos y orgullosos que a su vez nos digan, en su solidez, que oigamos nuestra voz interior; que escuchemos la sabiduria de nuestros sueños semilla.
Ellos, los sueños, indican el camino con simbolos y señales de toda clase, en cada hecho, en cada momento, entre las cosas y entre las personas, en los dolores y en los placeres, en los triunfos y en los fracasos. Lo soñado nos enseña, dormidos o despiertod, a vernos, a escucharnos, a darnos cuenta.
Nos muestra el rumbo en presentimientos huidizos o en relampagos de lucidez cegadora.
Y asi crecemos, nos desarrollamos, evolucionamos...
Y, un dia, mientras transitamos este eterno presente que llamamos vida, las semillas de nuestros sueños se transformaran en arboles, y desplegaran sus ramas que, como alas gigantescas, cruzaran el cielo,uniendo en un solo trazo nuestro pasado y nuestro futuro.
Nada hay que temer....Una sabiduria interior las acompaña.....Porque cada semilla sabe como llegar a ser arbol. (J.Bucay)

Lo siento pero no podia utilizar el autorresumen de word.
Besos
Bicho

 

a les 2/10/2006 05:35:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

ohhhh!!! nens gracies!!!!!!!!!!
Bicho, gracias también, me ha encantado!
mis lágrimas de ayer han mojado las calles esta noche y el día se ha levantado lluvioso, pero esta tarde, como alguien me dijo ayer, ha salido un poquito el sol. Tot segueix igual, però sembla que la plorera d'ahir em va servir per desfogar-me una mica! Pere, pensa que el meu pis té 3 habitacions i que una és per tu si la necessites algun dia!!!!
ahir vaig parlar amb el bucle fins a les tres del matí... és l'últim que em faltava aquesta setmana, ja us etsplicaré...
si, necessitem escanciar, si! escanciemos pués!

petonets

evita: faré una concessió i t'acompanyaré amb una mica de gelat de chocolata i crispetes el diumenge, però vindré de dinar paella amb els amics i potser un dia mortal...

tona ;P (seguiré intentant pirateejar al veÍ!)