Una, que se cansó de escribir...
6/11/2004
Me levanto de entre los muertos (también llamada Vértigo en la versión original y en la versión post-censura franquista) para deciros que estoy por aquí, leyendo vuestros comentarios cada día, varias veces... y sin escribir nada. Así que me he convertido en la figura que más rabia me daba (el sector voyeur de nuestra página, que tanto he criticado). Veo que la maduración de Raúl ha sido justo al revés... (per cert, xato, si un dia et porto a un japonès i no t'agrada, prefereixo que m'ho diguis al moment i no després d'un any). snif...lo que os quería decir es que, aunque me mantenga un poco al margen, pienso mucho en vosotros. Que estoy en un momento de decidir cosas pero hago justo todo lo contrario y me quedo bloqueada mirando cómo pasa el tiempo y las cosas... y que he encontrado una foto de una polla con fideos por internet que no me atrevo a colgar por escandalosamente desagradable. Así que, quien tenga huevos, que ponga "fideos" en el google y pinche en "imágenes" y en la primera o segunda página verá el horror del que os hablo. Sobretodo, ni se os ocurra pinchar en la foto y darle a "mostrar en tamaño real".

Un beso

escrit per Cínik a les 15:11 | Permalink |   9 comentaris

 



9 comentaris:


a les 6/11/2004 04:54:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

http://vayatela.webcindario.com/fideos.jpg

Evidentemente, he mordido el señuelo... La foto no está en la página, pero sí el enlace, así que todo el que quiera que vaya y lo vea... Es realmente sobrecogedor. Yo me paso al arroz ya mismo... Me imagino a María con una de esas arcaditas tan sexis y me pregunto: qué estabas buscando en internet para encontrar esa foto? pregunta que dejo en el aire para que la responda quién buenamente pueda.

Se echaban de menos tus ácidos comentarios en esta página.

 

a les 6/11/2004 07:33:00 p. m., Blogger anonim va dir:

nena, ja saps que tot i que em guanyes en cinisme i crueltat, si t'he de dir que alguna cosa no m'agrada, ho faig. I serà que no m'escoltes, perque més d'una vegada t'he dit que aquell buffet giratori no em va apassionar i tu em respongueres que certament era millor la carta que no pas la cinteta amb sushis (aaaaay, ara acabo de veure la polla en sopa, y me la imagino girant per aquella cinta transportadora sense que ningú la vulgui i a mida que la gent la va veient van potant, i les potades queden a la cinta, i l'amo que s'esvera intenta aturar la cinta, però s'equivoca i posa l'accelerador i la cinta gira i gira i corre i el vòmits surten disparats per la força centrífuga a les corbes...ay, ja t'he fet potar Maria??).
No em penseu que sóc un guarro perque sino veieu els inicis d'en Peter Jackson (com sabeu, per supuest, el director de la trilogia del senyor dels anells) que ara ha fet una de les pel.lis amb més oscars (aqui va un copyright) y ja ningú s'enrecorda dels seus incis (vease Braindead). (quin lio de frase! me se entiende?)
Mariaaaa, k jo sé que et mola la iaia menjan-se la seva propia orella caiguda en natilles!!!
Poseso, I love all the same

 

a les 6/16/2004 07:34:00 p. m., Blogger anonim va dir:

posi Anonim, tens tota la rao

 

a les 6/16/2004 07:34:00 p. m., Blogger anonim va dir:

es veritat, jo pensava que tants comentaris et farien mal

 

a les 6/16/2004 07:36:00 p. m., Blogger anonim va dir:

res, anire posant comentaris xorres com aquests, aixi com a minim quan la gent miri (que ho fan, hi ha proves), veurà que hi ha coses noves, ho llegirà i potser s'inspira a escriure pensant mira aquest que no escrivia mai ara ho fa i a sobre sense signes ortogràfics oitancomsi

 

a les 6/17/2004 09:56:00 a. m., Blogger anonim va dir:

i la cosa no para de pujar

 

a les 6/17/2004 10:55:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

aquesta pàgina té una vidilla... no et connectes en un parell d'horetes i ja t'has perdut

 

a les 6/17/2004 01:32:00 p. m., Blogger anonim va dir:

es lo que tiene la vida propia que es autopoyética y tiende a expandirse como la entropía o la pedantería

 

a les 6/25/2004 05:43:00 p. m., Blogger anonim va dir:

un beso, ah un beso, lo que yo diera por un beso tuyo...