CINEMA AVUI... JUSTETS
9/13/2004
hola a tots,
sé que és just però si algú hi està interessat avui al vespre vaig als Renoir les Corts a veure 'Primavera, Verano, Otoño, Invierno, Primavera'. és coreana. la crítica és molt bona. hi ha sessió a les 20:30 o a les 22:45. si no ve ningú segurament hi aniré a les 20:30, si algú hi estigués interessat estaria disposada a esperar-lo fins a la útlima sessió. l'acceptació de la proposta al bio-bart ha set escassa (per no dir nul.la, que seria lo més indicat). en fi, si algú s'anima ja ho sap.
petonets i fins aviat
p.d. avui és dia de l'espectador. això ajudaria en algo??? :(

escrit per Santi a les 14:58 | Permalink |   18 comentaris

 



18 comentaris:


a les 9/13/2004 03:29:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Santigoseta, ja t'he dit per què no lo del cine...
Per cert: tema DVD. He tingut un latsus, i t'he dit que aniria un dia d'aquests a La Maquinista i resulta que m'he liat i m'he confós amb Gran Via (em podeu fustigar si voleu). El cas és que li he comentat al Carlos i son germà i aquest m'ha dit que al Carrefour (o sigui, a Gran Via) venen DVD encara més bratus (i llargs a parir!). Així que, quan hi vagi te'n pillo un, ok?

 

a les 9/13/2004 03:33:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

...mmm fustigar...
tema cine: m'ho estic pensant, m'ho estic pensant...

 

a les 9/13/2004 03:46:00 p. m., Blogger Santi va dir:

meri: gràcies, si hi vas i me'l compres genial, però tranqui que no hi ha pressa, vull dir que si no hi aniré un altre dia que pugui. però com que he vist l'oferta m'he animat. per cert, si són molt llargs a parir no el compris, que el pis ja saps que és pke!

pau: si arribes a un sí pel cine m'informes, bene?

meristemets todos: m'he clavat un vidre i m'han posat la vacuna del tetanus a la cuixa (al braç no tinc prou carnaura segons l'infermera). creia que ho havíeu de saber

 

a les 9/13/2004 03:47:00 p. m., Blogger Santi va dir:

meri: gràcies, si hi vas i me'l compres genial, però tranqui que no hi ha pressa, vull dir que si no hi aniré un altre dia que pugui. però com que he vist l'oferta m'he animat. per cert, si són molt llargs a parir no el compris, que el pis ja saps que és pke!

pau: si arribes a un sí pel cine m'informes, bene?

meristemets todos: m'he clavat un vidre i m'han posat la vacuna del tetanus a la cuixa (al braç no tinc prou carnaura segons l'infermera). creia que ho havíeu de saber

 

a les 9/13/2004 04:44:00 p. m., Blogger anonim va dir:

veig que el tema dóna-li a l'enter que sino no surt tb s'encomana,a veure si a mi no+ em surt un cop...
cine ja he dit k no, dvd en tinc, tetanus tb, només em falta el llarg a parir...

 

a les 9/13/2004 05:29:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Santi, ho sento! Jo no volia encomanar-te el meu histerisme! Crec que t'has equivocat de vacuna...et tornaràs cínica i cruel???

 

a les 9/13/2004 05:30:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Santi, ho sento! Jo no volia encomanar-te el meu histerisme! Crec que t'has equivocat de vacuna...et tornaràs cínica i cruel???

 

a les 9/13/2004 05:32:00 p. m., Blogger Santi va dir:

no.

 

a les 9/13/2004 05:51:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

ja t'agradaria

 

a les 9/13/2004 06:16:00 p. m., Blogger Santi va dir:

bueno, ja es va fent tard... pablo, t'has decidit? jo me'n vaig en mitja horeta... posa un comentari ben macu que digui que si que vens i així no hauré d'anar soleta al cinema... en fi, a veure si et decideixes (tu o algú, encara que la cínica i en santa ja han rebutjat l'oferta d'entrada, l'eusebi no ha mogut ni una pestanya però ha fet referències vàries al director, i a l'eva... no sé si la peli aquesta és estil 'tuno negro'...). petons!

 

a les 9/14/2004 10:55:00 a. m., Blogger Santi va dir:

ep, en una reflexió post-cinema he de dir que 'Primavera, Verano, Otoño, Invierno y Primavera' està molt bé, molt tranquil.la i relaxant. bonica. si algú s'anima crec que no quedarà decebut, sempre que li agradin les pelis lentes, perquè acció acció tampoc n'hi ha! en fi, si algú hi va ja dirà el què. petonets a tots

 

a les 9/14/2004 11:53:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Algú va veure ahir (o una altre dia), "Rashomon"? Em vaig adormir i no sé què passa...

 

a les 9/14/2004 11:54:00 a. m., Blogger Martona va dir:

ui, nena! acabo de veure-ho ara!! després ja preguntaré que tal va anar, fer-ho per aquí és tonteria, no? total, ens veiem d'aquí una horeta + o -.
En Guillem em va dir que vol fer un soparet cap el capde del 3 d'octubre... ja informarà, ja te les fotos de Malta!
Jo plego de la MERDA de curro aquest diumenge o sigui que estic desitjosa de fer cosetes!!!!

 

a les 9/14/2004 02:26:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

estoy con Santi en cuanto a la opinión sobre la película. Si tenéis tiempo, ganas y el ánimo preparado para luchar contra la somnolencia (no por aburrido, sino por relajado), os recomiendo que vayáis al cine a verla.

Sería mucho pedir un parte médico de la pierna de Santi?

 

a les 9/14/2004 03:20:00 p. m., Blogger Santi va dir:

la pierna duele. duele bastante. hipotermica desde anoche: frio, mucho frio. me ire pronto a dormir y a recuperarme. me han dicho que la segunda dosis es peor. estoy asustada. por lo demas bien

p.d. no es que no sepa escribir. no funcionan los acentos desde hace un rato. habre tocado algo+ . veo que los interrogantes tampoco funcionan.

hasta pronto

 

a les 9/14/2004 06:05:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

valor y al toro!

 

a les 9/15/2004 04:06:00 p. m., Blogger anonim va dir:

hola ,
jo akests dies no escric gaire pq amb la mudança no estic gaire amb l'ordinador pero tranquils que tornaré.
FINS AVIAT

 

a les 9/15/2004 04:08:00 p. m., Blogger Santi va dir:

tots et trobem a faltar reiet!