el 2005 ja treu el cap...
12/28/2004
hola a tots!

només desitjar-vos a tots que acabeu de rematar bé l'any. afanyeu-vos-hi que queden 2 dies (literalment!), i que el 2005 sigui millor. de fet, que sigui moooolt millor! a alguns ja us felicitaré en directe al Roc (quines ganetes!), i als altres, dir-vos tan sols que la nit del 31, i tots els dies que seguexin siguin ben macus i plens de moments inoblidables!

evita: el dinar del 3 segueix en peu?
pablo: com quedem pel tema campanades? (no em fareu veure el carrillón, oi?)
meri: COM ESTÀS????
raül: gràcies. els teus consells sempre són benvinguts!

escrit per Santi a les 13:11 | Permalink |   9 comentaris

 



9 comentaris:


a les 12/28/2004 01:16:00 p. m., Blogger Santi va dir:

era un: 'COM ESTÀS?????????', però se me n'ha anat la mà... sosorry!

 

a les 12/28/2004 03:27:00 p. m., Blogger anonim va dir:

si entres al blogspot a meristemets, els temes que tu escrius (que no els comments) els pots modificar, per exemple passar COM EST a COM ESTAS. K lo sepas!
Bon any nou a tothom!

 

a les 12/28/2004 04:32:00 p. m., Blogger anonim va dir:

molt b ara els nostres comentaris d'abans ja no pinten res!

 

a les 12/28/2004 05:12:00 p. m., Blogger Santi va dir:

tu sempre tan observador!!!!!!!!!!!!!! :P

 

a les 12/28/2004 09:15:00 p. m., Blogger Martona va dir:

això, això!!!
eva: el dinar segueix d'empeus????
Meri: com va tot?
Pau: com tenim el tema cap d'any?
Raül:petonets!

 

a les 12/29/2004 12:41:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Hooola,
pos sí, buen año a todos los que no aparezcáis en el Roc. Para los demás yo les explico: El día 30 trataré de ir pa Tarragona, y si no me escaquearé el 31, así que el mismo 31 por la mañana yo estaré disponible para arreglar la casa, comprar cosillas y lo que se tercie con quien esté disponible. Parece que Santi, cierto? Así que deberíamos ir quedando... A mi una hora prudente me parece las 11 o 12 en la estación de St. Vicenç. Yo os voy a buscar y armamos el tinglado. En cuanto al ir arreglaos, pos me parece estupendo. Quien quiera que se ponga mona/o, ahora, quién a parte de Santi y Marta va a vestirse??
Un punto importante es el siguiente: este año, POR UNA VEZ, y a tenor de las circunstancias especiales que rodearán a la noche de fin de año, HABRÁ CARRILLÓN. Que lo sepáis.

 

a les 12/29/2004 01:42:00 p. m., Blogger Santi va dir:

podríem votar el tema carrillón??? no vivim en democràcia???? jo no vull carrillón! no no nooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
snif! :(

 

a les 12/29/2004 07:05:00 p. m., Blogger Martona va dir:

home, jo preferiria fer les campanades amb en Pol izquierdo, perooo...

el tema vestir-se seria un detall, ara, que si voleu fer campanades nudistes tampoc estaria gens malament ;P
jo puc ser allà cap al migdia, us truco quan sàpiga el què i em veniu a buscar!
tema beguda la comprem allà veient el que ha portat cadascú, no?

 

a les 12/31/2004 01:02:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

nens!!!
gràcies per l'interès! Ja em trobo millor. Estic menys accelerada i el bulto de palomo en celo és una mica més discret. Ahir em van fer una eco del cort i m'han dit que per culpa de l'hipert tinc 3 vàlvules amb insuficiència (lleu, però, don't worry). El dilluns veig el cardiòleg, a veure què em diu!
Nens, us trobaré a faltar molt. Nosaltres soparem a casa els pares del Carlos, em prendré una til·la amb 2 glaçons de gel i anirem a dormir d'horeta. Us trobaré tant a faltar!!! Però tant! Així que l'any que ve em tindreu al Rok el doble de cínik que mai. No us en oblideu!!!
Un petonàs molt gros a tots i bon any 2005!!!