TdP??? Chufas??? Sopar??
8/22/2005
hola a tots!! bentornats tots els que heu marxat! en fi, que ja s'han acabat les vacancetes i es torna a la rutina... snif!

Però no s'han de perdre els costums, no?? per tant: quan hi ha el pròxim TdP??? per mi de seguida! aquest dijous és precipitat que els de parís hauran acabat d'arribar, però el següent seria una bona opció, no?? vots a favor???

Quan es Chufeja?? per mi quan sigui! si hi ha overbuquing m'apunto a un dinaret o soparet al port, sempre i quan no es jugui a cap joc de reflexes associat a treure's roba quan perds!

i el soparet post-vacances?? està definit??? jo ja tinc ganetes de provar el vi corsu!!! hauriem d'anar posant possibles dates. jo de moment no tinc problemes, així que si hi ha algú amb preferències aneu dient!

petons a tot i fins aviat! muaaaaaaaaaaa

escrit per Santi a les 18:20 | Permalink |   12 comentaris

 



12 comentaris:


a les 8/24/2005 07:58:00 p. m., Blogger Martona va dir:

per mi tdp el més aviat possible!!! si voleu demà per mi perfecte! si ha de ser la setmana que ve potser abans de dijous? és que dijous començo a treballar de nou i arribaria a barna cap a les 22...
lo del chufas si és aquest finde puc tots els dies.. si és més endavant m'apuntaré a dinar a port el diumenge perquè llavors ja treballaré els dissabtes another time...
París olalá!!!!!!!!!!!!!!!
petonets

 

a les 8/25/2005 10:22:00 a. m., Blogger Santi va dir:

hola!!! com ha ant??? que guai que algú contesti! el merists estava més mort que mai!!!

per mi TdP quan sigui. dimecres(ossia el 31)???? vots a favort?

tinc ganes de veure les vostres fotos parisines carregades de glamour!!! molts petons!!!!!

 

a les 8/25/2005 07:36:00 p. m., Blogger Martona va dir:

A mi el 31 perfecte!!

Santi!! tinc moltes ganetes de veureus!!!!!!! el soparet si voleu demà divendres o dissabte si no es fa lo del chufas...

jo també tinc necessitat de fotos corses!!!
PETONSSSSSSSS

 

a les 8/26/2005 11:24:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

holes! bon jour a touts! oooh la vie en rose, c'est fini! Com hem millorat el nostre français! Jo ja sé dir: "Les desserts sont dit"
Quedar quan vulgueu! Tdp 31 m'està bé. Fer alguna cosa aquest capde, tb (avui divendres?) Possible chufeig haurà d'informar el màster of chufes, no? Jo el capde següent puc relativament, o sigui, puc anar el capde però el diumenge hauria de tornar aviat per la tarda. Tb depèn de nombre de places.
Tinc ganes de veureus a tots.
Fisn aviat

 

a les 8/29/2005 03:14:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

TdP yaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

 

a les 8/29/2005 05:01:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

i el tema Chufas, com està??? A nosaltres ens ve molt de gust anar però comprenem tema aforamiento limitado, etc així que el ChufiMaster se persone y aclare dudas como si tendremos que hacer un psicotécnico o sólo entrevista personal, dónde mandamos los currículums, etc a ver si llevo alguna pasti nel bolso

 

a les 8/29/2005 05:15:00 p. m., Blogger Santi va dir:

uoli! jo també crec que el chufi-capi s'hauria de posicionar sobre el tema dates i aforament! Seria bo que les entrevistes personals comencessin entre roca braves el dimecres 31 cap a les 20h... vots a favort????
ptns a tots! :P

 

a les 8/29/2005 06:14:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

1 vot a favort, por babort donde esta el lavabo?

 

a les 8/30/2005 11:09:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

quedarem abans per depilar-nos les ingels???

 

a les 8/30/2005 11:37:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

:$ ???

 

a les 8/30/2005 03:40:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Tenim nou Fitxatge pel TdP d'aquest dimecres!!! No us en diré la identitat per fer-ho més interessant: només us dic que és un convidat de nivell, algú que no ha estat mai a La Dolça ni sap el que li espera...jiji

 

a les 8/30/2005 06:18:00 p. m., Blogger Santi va dir:

guai! es confirma que serem molts i riurem més! que bé!

Hora H: 20
Lloc X: La Dolça (que no Hermínia)
Requerimets: 7
Abstenir-se: Abstemis (jaja) (no ho he pogut evitar... perdó)