concretem???
9/07/2005
Primer de tot: Evaaaaaaa!!!!!!!! ànims reina!! a veure si et puc venir a veure una estoneta un dia d'aquests!!!

Després i amb més tranquil.litat, a verue nens, què en sabem del sopar post-vacances? sinó es fixa una data no es farà mai... snif
què en sabem del finde comarruguès?? idem eadem idem... snifs

en principi jo em reservava questo dissabte pel sopar post vacances, sinó exiteix finalment, algú vol fer algo?????? estic oberta o propostes!!!!

què més? que de moment m'agrada molt com està quedant el meris, tot i que puestos a decriticá... queda molt centrat tot en aquesta columna central i quan a la dreta ja no hi ha links ni res de res queda molt desmenjat. La idea de la Meri de que els altres et facil el perfil em fa por, molta por! (me das miedo!)

rez més, que us eztimo molt i que tinc ganes de veure-us!!!!!!!

escrit per Martona a les 21:09 | Permalink |   7 comentaris

 



7 comentaris:


a les 9/08/2005 10:14:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

jo tb esperava a veure quan es feia el tema del sopar per fixar la data comarruguesa. Tb creia que es faria aquest capde i llavors deixar la de comarruga per l'altre, pero sembla k el sopar aquest capde no serà, no? Si és l'altre lo de comarruga ho hauríem de deixar per dps de la Mercé...

 

a les 9/08/2005 10:26:00 a. m., Blogger krusty va dir:

Ei!!! PAbleras!!! q has posat la mateixa plantilla q al meu blog!!!!!!! jo stava 1r!!!!!! la Santi se farà la pitxa 1 lio!!!! starà més confosa dl normal!!! starà perduda entre els milions de bits i la immensitat de la xarxa !!! ja no la salvarem!!! Fem plataforma pro Santi!! Salvem-la!!! proyecto Santi!!!! x sol 1 euro al mes és possible!!! o no!!!!
Bueno, lo de la plantilla no passa res!! més q res és q Santi smpre sestà keixant!!! heu vist lo nou corte de pèl???? dins dl q cap (bueno, d fet damunt dl cap!! q és on té lo cabell!! com la majoria d gnt!! pro no tothom!! i nom miro a ningú!!) li keda prou B!!
Dp d la meua contribució....MB7s ;)

 

a les 9/08/2005 11:11:00 a. m., Blogger Santi va dir:

dins del que cap... moltes gràcies rei! [per dir algo i ometre les mofes que has fet des que em vas veue!... :P ...]

 

a les 9/08/2005 11:17:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

hay un nuevo corte de pelo que no conocemos??? foto en meris ya. please.
Por otro lado, en cuanto a la plantilla, es que es la més maca que hi havia al blogger... si encontráis una mejor por ahí, pues la cambiamos...
hale, muevan el culo!

 

a les 9/08/2005 12:51:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Volem veure-li el pèl a la Santi!!! Una foto ja!!!
Raulín, si esperem tant a anar a Comarruga, no hi haurà possibilitat de chapuzón!!! Tant us agrada la Mercè? A mi me la porta bastant fluixa (sé que m'acabaré arrepentint d'aquest comentari)

 

a les 9/08/2005 07:06:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

lo de la merce es pq aquell capde està ma germana, no pq jo vulgui fer res en concret...

 

a les 9/09/2005 01:00:00 a. m., Blogger Lola va dir:

Yo este finde no llego a nada. Después me apunto a todo.