proposta
9/05/2005
A veure, faig una proposta a veure si algú li sembla ve. Vist que el tema xufes està bastant aturat us proposo passar un capde setmana a Comarruga. La cosa no té tan glamourt com el xufes-roc pq la casa és sosa i el lloc encara més. Però es poden aprofitar aquests ultims capdesetmana que encara fa prou bon temps per anar a la platjeta i per la tarda-nit relax en bona companyia. Més que res per passar un capde junts els que no vam gaudir de les vacances junts (o sino s'apunta ningu més, repetir...) EN quant a quin capde m'és igual. El capde que puguem més gent. L'únic que en principi no niria bé seria el de la Merce (23-24) que crec que hi anirà ma germana. Places? Fins a 8 estaríem be, dps a apretar-se.
Bé, més detalls a decidir-los quan la gent digui algo, si és que ho feu...
Fins aviat

escrit per anonim a les 12:27 | Permalink |   5 comentaris

 



5 comentaris:


a les 9/05/2005 01:01:00 p. m., Blogger Santi va dir:

m'apuntooooooooooooooooooooo! :P

 

a les 9/05/2005 02:53:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

i jo!!!

 

a les 9/05/2005 07:51:00 p. m., Blogger Lola va dir:

i joooooooo!!!!! sempre que no sigui el del 10-11, que estic arribant.
Petonitus

 

a les 9/06/2005 01:46:00 p. m., Blogger Martona va dir:

i joooooooooooooo!!!!!!! tot i que arribaré el dissabte després de treballar!!! però m'apuntoooooo!!! sigui quan sigui!!
;)

 

a les 9/06/2005 01:47:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.