coses
2/28/2006
al final tinc vacances fins dilluns, tic oberta a propostes, jo en faig una, a vore,
aquest finde vull anar a l'expo de Toulouse al MNAC i a la fira del llibre en català que s'acaba ja, algú s'apunta? podriem fer MNAC al matí, un shawarma per dinar i llibres a la tarda, bueno, per dir algo, o tot en un matí o tarda...

qui s'apunta a lo de cerveseta dijous?
la Santi fa molt que no escriu, estàs bé cuca???

algú li interessaria anar a veure "everything is iluminated"?? la fan als verdi, crec...

escrit per Martona a les 22:19 | Permalink |   14 comentaris

 



14 comentaris:


a les 2/28/2006 10:43:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

yo, el seta acuática, estaré navegando por esos mares de god para variar, a ver si de una vez aprendo algo. No me importa habitualmente hacer algo por las noches, porque me casco el viaje y punto pelotoide, pero las mañanas son mu malas... lo siento...

 

a les 3/01/2006 10:55:00 a. m., Blogger Santi va dir:

hola!!!no... no estava bé... el carnaval és molt dur i... he estat 2 dies al llit amb una febrada increible i pronunciant només: ehem... ehem... urriple!!!

però ja estic millor. m'apunto al MNAC si pot ser dissabte (diumenge és primer de mes, per tant entrada lliure a la permanent per tant gentada a tope)... fira llibre i shawarma em va bé també... nusé.. què dieu?

 

a les 3/01/2006 12:14:00 p. m., Blogger Martona va dir:

m'alegro que estiguis bé! per mi ok, sigui dissabte o diumenge.
aquest vespre haig d'anar al cosmocaixa again, perquè ens han canviat alguns dies de la conferència, useasé que taré per barna, si algú vol fer algo a partir de les 20:30 que m'avisi al mòvil!

Santi wapa, a quina hora sortireu demà del concert? quedem al final??

Pablo si tenemos que conformarnos con verte por las noches lo haremos ;P

 

a les 3/01/2006 12:19:00 p. m., Blogger Martona va dir:

santi: necessitariem tooootes les frases de llibreta que tinguis per lo de la ronda relámpago, sense presses però sin pausa!

 

a les 3/01/2006 12:50:00 p. m., Blogger Lola va dir:

jo mapunto cosmocaixa també si és dissabte matí. no sé si la patri i jo venim al concert de demà, teòricament teniem entrades, però mo sé que passa que havia de trucar. ja direm quelcom

 

a les 3/01/2006 01:20:00 p. m., Blogger Santi va dir:

martona, jo avui continuaré fent repòs, però per mi dmà cerveseta va bé... nusé... suposo que cap a les 9 quarts de 10 deurà acabar la cosa... vull dir que és gratis i tpc crec que s'allargui massa... niria bé a aquesta hora???

les frases meris... més aviat sin prisa... ho niré fent... però 4 llibetes són moltes!!!!! Pau, tu no les tens conservades en word??? que sinó ho torno a picar, però per sincàs ens assegurarem abans que no les tinguis!

y me uno a marta, que si tenemos que verte por la noche, se hace un esfuerzo y se comen kebabs pa no repetir el shawarma!

 

a les 3/01/2006 03:59:00 p. m., Blogger Santi va dir:

sobra una entrada per F.M.! algú la pilla??? lola, patri... com ho teniu??? si assegureu les vostres jo igual puc avisar a algú a darrera hora. dieu quelcom plis!

ptns i bona setmana

 

a les 3/01/2006 11:09:00 p. m., Blogger Martona va dir:

a vore, si no trobes ningú, depèn de l'hora m'apunto i després quedem amb Pablo i compañía per anar a birretes, sinó ja quedaré jo amb ells i ens trobem postconcert,
petonets wapa

 

a les 3/02/2006 10:09:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

...suena a proposición ;o)

 

a les 3/02/2006 10:20:00 a. m., Blogger Lola va dir:

patri y yo sí tenemos entradas, o parece que nos deberían dejar pasar en la puerta porque no se qué equivocación cometieron... el caso es que hemos quedado post-iaietes, así que llegaremos un poco justas, porque acabo 19:45, quedamos de alguna manera dentro? hacemos por vernos? pasamos de todo? intento bajar a verte hoy santigoseta, que ayer llegaba tarde.
muaks

 

a les 3/02/2006 10:43:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

neeeeeeeeeeeeeeeeeens! com va el tema de les cervesetes? no teniu ni idea de a quina hora acaba el concert? Martona, Pau, on podríem quedar per a esperar-los??? No caic prop de la Pedrera en una bravería decent i brata!

 

a les 3/02/2006 11:51:00 a. m., Blogger Martona va dir:

estic parlant amb la santi per aclarir el tema, mmmm pensem en algo per fer bravetes...

 

a les 3/02/2006 11:51:00 a. m., Blogger Martona va dir:

meri, pau, a quina hora quedem?

 

a les 3/02/2006 11:54:00 a. m., Blogger Martona va dir:

en tot cas podem quedar a algun puesto i nar en plan investigación a trobar algun lloc que tigui bé, tenim unes quantes propostes, un que hi ha a ramblacatalunya-provença i un que està a rambla catalunya (la bodegueta)...