TdP febrer 2006?
2/22/2006
nens, tinc les fotos aquí per penjar-les i no li dóna la gana, maleïts ordinadors!! intentaré reduir el tamany de les fotos per veure si em deixa, però no sé si ho podré fer avui, en aquest ordinador no tinc el programa...

propostes:

·fan una exposició de Toulouse-Lautrec crec que a l'MNAC, algú hi voldria anar algún dia d'aquest, el finde de primers de març estaria bé.

·proposo jugar un dia de sortideta a fet i amagar, mira, ves per on, m'ha vingut de gust!

Pablo, puedes darme más detalles de lo del sábado es que si me lo puedo combinar me apunto, como creo que no voy a tener nada mejor que hacer, pués eso, dime argo

Santa, tan aviat com pugui passar les preguntes del joc a word te les envio per mail i afageixes les teves abans d'enviar-ho a la gent.

Lola, si quieres algo el domingo por la tarde, en principio lo tengo libre, no estoy muy segura pero creo que si.

Patri, que cuenta conmigo para lo del cumple, la verdad es que me has dejado ahí con lo de la foto rondándome la cabecita todo el santo día...

preguntes:

·perquè sempre hi ha més dones que homes apuntats als cursos!!!!!! ???
què se n'ha fet de els monges que anaven a la facultat? segueix havent-n'hi tantes?


mmmm, uf, bon final de setmana a tots

escrit per Martona a les 20:56 | Permalink |   14 comentaris

 



14 comentaris:


a les 2/23/2006 09:49:00 a. m., Blogger moi va dir:

Jo si em deixeu anar a altres events que no siguin els tdp també m'apunto. Per cert, crec que l'exposició de T-L era al Caixaforum. Si és així, it's for free, jeje...les economies submergides ho agrairan i qui sigui asidu a les volls o moritzs, tindra eurets per alguna més, o fins i tot arribaria per algun altre Roca-Brava.
Moi

 

a les 2/23/2006 09:58:00 a. m., Blogger Lola va dir:

pos ma gustao el for free!!! yo me apunto a la expo. Y sí, no estaría mal hacer algo el domingo por la tarde... como qué?? creo que últimamente no estoy muy imaginativa...
besusus

 

a les 2/23/2006 10:33:00 a. m., Blogger Santi va dir:

em sap greu dir que T-L és al MNAC, és a dir, pagant... i si no recordo malament la temporal (amb reducció d'estudiant) costa 3 euros!!! jo m'apunto a no ser que sigui aquest kpd (CARNAVAL!!!!!)

q vagi mb el concertillo de dissabte i la sortida de diumenge,...

m'apunto a lo de fet i amagar, encara que m'ha sobtat la proposta... com se t'ha acudit????? :P

 

a les 2/23/2006 10:33:00 a. m., Blogger anonim va dir:

sento treure-us la il.lusio però l'expo T-L és al MNAC i per tant no serà for free...

 

a les 2/23/2006 10:55:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Però lo important no era: Què se n'ha fet de les monges de la facultat???

 

a les 2/23/2006 10:56:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

By the way, ja m'han cobrat "Tiger Shark", així que espero que no em deiexeu sola amb les palomitas

 

a les 2/23/2006 11:39:00 a. m., Blogger Martona va dir:

noet deixarem sola, tu no pateixis!
i si, lo important era lo de les monges, però havia de tenir una excusa per incloure-ho...

això del fet i amagar m'ha vingut de somiar que jugavem pel roc una nit i m'ha fet gràcia, he pensat que podria ser la nit de la rueda relámpago.

veus, ja deia jo que era al MNAC, santi si vols el finde del 5 de març que tenim dinar a ca l'evita, podriem anar-hi dissabte si voleu, que jo ja estaré lliure toooots els caps de setmana, aiiiii quines ganetes!!!

moi, no necessariament han de ser taps... jo soc més de murphys...

he descobert que hi ha una cançó de pastora, de fet dues, que són la meva vida!!!

 

a les 2/23/2006 11:46:00 a. m., Blogger Santi va dir:

m'arriscaré: la de 'tengo un día tonto' i la de 'soy normal piso cuando bailo y te has dado cuenta de que soy especial'... he encertat???

 

a les 2/23/2006 12:03:00 p. m., Blogger Lola va dir:

como yo no me puedo arriesgar con lo de Pastora me voy a apuntar a la comida del 5 en casa Evita, ya que me acabo de enterar, y a la expo.
HOY EN DÍA SI NO LEES EL MERIS NO ERES NADIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

a les 2/23/2006 01:54:00 p. m., Blogger Martona va dir:

si, i també aquella del bicho de marte... bicho no tiene que ver contigo, lo mío es una história muyyyy larga...

 

a les 2/23/2006 01:59:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Martona
Ahora me dejas con la duda, me quedare sin uñas, ¿otro bicho?¿en marte?
Bicho (OdM)

 

a les 2/23/2006 02:25:00 p. m., Blogger Santi va dir:

si, uno que engañaba a su novia y a su amante...

 

a les 2/23/2006 11:24:00 p. m., Blogger Martona va dir:

esasto, ese mismito!! ai santi, tu si que m'entens, snif, snif

 

a les 2/24/2006 01:18:00 a. m., Anonymous Anónimo va dir:

Ese es un mal Bicho, yo solo hacia alguna que otra trastada,
¿Por que hablo en pasado?
Bicho