propostes no musicals
2/17/2006
Hola buenas,
Crec que el primer diumenge de març s'està gestant un dinar a ca l'Eva, Eva amb el teu permís ho deixo anar...
Aquest diumenge voliem fer algo amb la Santi, a la tarda suposo, la cosa? no ho sé, un cine? boh!

què us semblaria fer un diumenge de pinball? bé, vull dir aquelles guerres de boles de colors, podria ser divertit, tots per allà enemig del nosedonde... no??

en un altre ordre de coses, allò del finde a Madrid, qui diu madrid diu florencia, segueix en peu, algú li interessaria??

Patri? niña, por donde andas?? todo bien? vuelve...

PD: meri&carlos, ja se us troba a faltar!

escrit per Martona a les 18:15 | Permalink |   11 comentaris

 



11 comentaris:


a les 2/17/2006 06:37:00 p. m., Blogger anonim va dir:

evita, no sé si al final t'havia de confirmar res, pero és segur que el primer capde de març el tinc lliure.
muak

 

a les 2/17/2006 06:55:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo també m'apunto!!! martona, què fem diumenge? jo estic oberta a totes les possibilitats! per cert, estic ansiosa per veure el testimoni gràfic tunita-krusty! muaaaaaaaaaaaaaaaaak

 

a les 2/19/2006 11:08:00 a. m., Blogger Martona va dir:

breument, ho prometo! aquest vespre o com a molt demà matí prometo que enviaré i penjaré fotos, jejeje

 

a les 2/20/2006 12:26:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Paintball, es diu paintball...

Un amic meu va regularment a un que hi ha a Blanes, si voleu puc parlar amb ell per veure quins preus hi ha i on cau exactament.

 

a les 2/20/2006 01:59:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

a mi me han dicho que eso duele...

 

a les 2/20/2006 02:31:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Carlos lo ha hecho y terminó con moratones...y creo que era carillo...también le preguntaré.

 

a les 2/20/2006 06:18:00 p. m., Blogger Martona va dir:

ok, capto la indirecta... sempre podem fer alguna altra cosa, proposeu, vega, ale, jopeta!

 

a les 2/21/2006 03:40:00 p. m., Blogger anonim va dir:

que tal uns bikinis

 

a les 2/21/2006 04:45:00 p. m., Blogger Santi va dir:

truita de patates de la teva mare i pastís vegetal? pot ser? per demanar que no quedi!

 

a les 2/21/2006 06:33:00 p. m., Blogger anonim va dir:

m'encanten els teus bikinis...

 

a les 2/22/2006 09:09:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

Hola niños ,
reaparezco por estos mundos........ es que apenas me conecto a internet , y esta página , casi no la miro , ........ cuándo haya propuestas , os importaría enviarme un mail ó un sms ??? Gracias ... habéis visto mi propuesta cumple ??? acepto opiniones al respecto ......... y vamos decidiendo entre todos , ok???
ciao peña , os quiero