Cinema: El Bosque
9/27/2004
Hola!

Com m'ho ha demanat la Martona -i ara estem en fase de mimar-la- penjo ara mateix una convocatòria de cinema.
La pel·lícula es titula "El Bosque" i sembla ser que és de suspens (Santi, no és de por, és de suspens...això vol dir que no surt gaire sang però que fots un bot de tant en tant).

A favort:
M. Night Shyamalan (director de "El Sexto Sentido")
Sigourney Weaver (sempre tan elegant i bona actriu)
William Hurt (ídem)
Joaquin Phoenix (potser em fustigueu, però el trobo molt atractiu)
Adrien Brody (és el de "El Pianista", també un actoràs)
A ma germana li ha agradat molt

En contra:
M. Night Shyamalan (director de "Señales")
A ma germana li va agradar "Señales"

Bueno, jo crec que el balanç és positiu... En prinicpi hem dit amb la Martona que hi podríem anar dimecres, a la sessió de quarts de vuit perquè no se'ns faci tard. Com sempre dic, si a algú li fa molta il·lu però no pot venir dimecres, es pot negociar. S'accepten companys de laboratori i tota mena de personal, si pot ser de bon veure, millor.

Animeu-vos i contesteu ja!


escrit per Cínik a les 15:38 | Permalink |   22 comentaris

 



22 comentaris:


a les 9/27/2004 04:18:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Aquí hay uno que en principio está interesado. Cuando vea cómo me va la semana os digo más en firme... de qué cine estamos hablando?

 

a les 9/27/2004 04:52:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Nem a vore...he mirat a quins cines la fan i crec que la millor opció és a Palau Balanyà. Aquest cine és el que està tocant a Sants Estació -pots veure una pel·li mentre esperes el tren. No és perquè estigui prop de casa meva, sino perquè crec que els altres ens cauen pitjor (Aribau, Yelmo, Cinesa Diagonal...). En qualsevol cas, mireu si n'hi ha d'altri que vos abelleixi més i m'ho comuniqueu.
L'horari al Palau Balanyà és 19.10 i 22.05
En el nostre cas, 19.05 és una mica massa aviat...Què me'n dieu? Martona, a quina hora tens l'últim tren?

 

a les 9/27/2004 06:26:00 p. m., Blogger anonim va dir:

es tracta ara de fer lista de cosas y buenas y lista de cosas malas??
a vore:
BUENAS
-EN PHOENIX, independentment de la "guapura", té American Beauty que està prou bé; (i son germà era un gay del copon!!)
-no sabia que sortia la Weaver (el fet que no ho sàpiga no és que sigui bo, però sí el que ella surti)
-A Magazine (canal +) la van deixar prou bé. Van dir que no era de por, que entrava més bé en la psicologia dels personatges, que no en el tema de la por.

MALAS:
-M. Night Shyamalan (DIRECTOR DE "eL PROTEGIDO")
-no vull que quedi desequilibrat, així que poso un nou punt, però no sé que més dolent dir

Quan vegi si puc anar dic quelcom, ciao

 

a les 9/27/2004 06:38:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

No he vist El Protegido...
Per cert, opino que el Joaquin està molt més bo que son germà (bueno, sobretot en aquests moments)...què en penseu?

 

a les 9/27/2004 07:18:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Hola, buenas!

Jo de fet no tinc problemes amb horari, sempre puc tornar amb el primer nit bus o que "l'ànima caritativa" m'adopti again, però com que no vull avusar... ene principi millor dimecres, a llavors l'horari m'és igual, si es decideix dijous, llavors si que millor aviadet perquè el divendres a primera hora haig d'estar a l'hospital que tinc "seguimiento"...
apa, aneu informant!
muakssss

 

a les 9/27/2004 07:21:00 p. m., Blogger Martona va dir:

ara no tinc present el germà d'en Phoenix... està bo??
si porteu companys de lab o amics varis, perquè no intenteu que siguin homes i heteros? és molt demanar? queda molt desesperat?

(tinc un dia d'estrés, necessito un cigarret!!!!)

 

a les 9/28/2004 10:18:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Bueno, bueno....tot sembla indicar que anirem al cinema dimecres a la sessió de les 22.05 al Palau Balanyà. Hi haurà sopar comunitari o cada ovella al seu corral?

 

a les 9/28/2004 10:37:00 a. m., Blogger anonim va dir:

mira, 1)aqui tots estem una mica necessitats així que.. que vinguin homes i després ja vurem si són heteros, homos, zoofílics o lo que sea.
2)El germà d'en Joaquin Phoenix éra (per això la meri diu que ara ja no està tan bo, pq du algun temps "criant malves"-algú sap que són les malves?) en River Phoenix: "Espías sin identidad", "Indiana Jones y la última cruzada" (fa d'Indiana jove-adolescent), "My private Idaho" (fa de chapero, lo que a ell més li molava),....

 

a les 9/28/2004 11:00:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Gràcies per l'explicació, Busce... a mi em feia mal rotllo donar-vos la mala notícia.
Po zí, en River Phoenix era macot -i un pedacho de julandrón, segons en Busce- i va morir quan nosaltres érem peques (ara no recordo si va ser d'accident o de sobredosi). Jo ho tinc present perquè vaig ajudar a la Vane a despenjar el poster que tenia a la seva habitació.
El tema és que en River era guapo, però trobo que el seu germà -el viu, el Joaquin Phoenix- no té unes proporcions tan perfectes però és molt i MOLT més interessant. A més, està operat de llavi leporí i això no li treu morb -ans al contrari-.
Si sabés posar fotillos posaria una de cada per iniciar un debat però com que no puc!

 

a les 9/28/2004 11:10:00 a. m., Blogger Santi va dir:

hola a tots. en principi em negava a venir al cine perquè ja sabeu que odio les pelis de por i tornar soleta a casa a les tantes no és pas la meva idea de diversió. ara que m'heu dit que és més d'intriga psicològica que no pas de por... igual encara tinc més clar que m'he de buscar una excusa... no en podem anar a veure una de dibuixos animats japonesos per exemple??

però potser em decideixo a venir si tothom porta homes heteros i els tinc apropet per agafar-m'hi fort... ai,no, que estic en crisi.

petonets i ja us diré algo si al final hi puc anar!

 

a les 9/28/2004 11:24:00 a. m., Blogger Santi va dir:

ah, santa, que jo sí que sé què són les malves! a spt en tenim moltes! diuen que són el millor remei quan t'ortigues: te les has de refregar per l'ortigada i et passa la picor (jo ho vaig provar una vegada i no recordo que em fes massa efecte, la veritat!)

 

a les 9/28/2004 01:21:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Quizá deberías decir que, a parte de un remedio para la ortigada, las malvas son de natural floral, con el fin de que tu intervención quede completa...
En cuanto a hombres hetero, ayer estuvimos Santi, alguien cuyo nombre no diré, pues prefiere mantenerse en el anonimato, y yo, trabajando la posibilidad de que Cesar, que espero nos esté leyendo, se apunte al cine del miércoles...

 

a les 9/28/2004 01:31:00 p. m., Blogger Santi va dir:

porqué raül se quiere mantener en el anonimato???? pero si todo el mundo sabe cuál es su nickname! además... a ese déjale correr, que es el que más liga de todas! :), que a ese le traes un hetero y te lo transforma en 2'!
besitus y hasta mañana, que me voy a comer a casita!

 

a les 9/28/2004 01:33:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

que venga quien quiera pero: HABRÁ CENA PREVIA O NO?

PD: allá al lado hay mil terracitas, chinos, libaneses, PANs & Company, etc

 

a les 9/28/2004 01:54:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Maria, vete a comer ya, que ME DAS MIEDO!

 

a les 9/28/2004 02:43:00 p. m., Blogger anonim va dir:

a veure que dieu de mi...que encara espantareu al personal i no seré pas jo qui en surti perjudicat ;-)

 

a les 9/28/2004 03:15:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

A tomar porculo:

1 quien quiera cenar algo antes, que se persone en la puerta del cine a las 20:30 ni minuto más ni minuto menos.

2 quien no venga a cenar, que venga cuando le salga de las pelotas pero sin lamentaciones.

3 quien no sepa cómo llegar al cine, se queda en casa viendo al Garci

Un abrazo tierno y dulce de una que os quiere,

 

a les 9/28/2004 05:03:00 p. m., Anonymous Anónimo va dir:

el Garci lo hacen los lunes...

 

a les 9/28/2004 05:10:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

por eso

 

a les 9/28/2004 06:03:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

creo, con gran pesar, que voy a desertar del cine del miércoles... tengo una cenita (la pregunta es: dónde tendré la cabeza?)

 

a les 9/28/2004 09:29:00 p. m., Blogger Martona va dir:

ja tenia clar qui era en River, per favort, com voleu oblidar-lo!! però això si, malves, malves...
el seu germà és el que no tinc present, però bueno, demà, si no hi ha canvi de plans sabrem qui és!

 

a les 9/29/2004 12:23:00 p. m., Blogger Santi va dir:

hola a tots. només dir-vos que no crec que avui vaig al cine pels següents motius:

1- la peli és de semi-por, encara que l'eusi digui que només fa algun 'sustu'
2- tinc un mal de coll que no m'hi veig, els ulls petits i plorosos i em rasca la roba. obviaré la veu de camioner amb la que m'he llevat.
3- sortiré de currar a les tantes i ja abans de dinar només puc pensar en estirgassar-me al futón