Cuina Japo
9/15/2004
Hola nens:

alguns ja ho sabeu, però m'he apuntat a un curs de cuina japonesa (Santi, has de posar un missatge d'admiració) que començaré aviat i dura fins desembre.
Us ho dic perquè he pensat que, quan sàpiga fer cosetes, podríem fer un sopar japo, muntant un tatami i anant totes de Geisha (els xatos poden conservar el seu gènere, eh?). Tots sabem que alguns ja estan preparats en el tema (alguns extraterrestres) i els demés ens ho fem en plan casero: la cara ben blanca, amb mitjonets i xancles, etc
Què us sembla? Us mola la idea?

Què passa amb els botons de la dreta de la pàgina? Pablo, estás trasteando por ahí? Pondrás el telson, finalmente?


escrit per Cínik a les 16:20 | Permalink |   10 comentaris

 



10 comentaris:


a les 9/15/2004 04:45:00 p. m., Blogger Santi va dir:

que guai maria!!!!!!!!!!!! (està bé així?)

d'altra banda, i recordant el meravellós programa infantil 'barri sèsam' només volia puntualitzar:

'cerca - lejos' 'derecha - izquierda'

 

a les 9/15/2004 04:53:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Santi, no t'entenc...què vols dir?

Per cert, l'amic Singapurià ja ha entrat 15 vegades a la nostre pàgina. L'altra possibilitat, que no crec gaire probable, és que "meristemets" signifiqui alguna cosa en Singapurià: pex "tetas gordas" i estiguin caient tots els Singapuresos com a mosques.
Jo crec en la primera possibilitat i crec que hem de fer quelcom més per a conseguir un missatge d'ell...

 

a les 9/15/2004 05:04:00 p. m., Blogger Santi va dir:

la primera part del meu comentari era la tercera exclamació d'admiració referent al teu curs de cuina japones.

la segona part es referia a 'els botons de la dreta de la pàgina'. maria, que són a l'esquerra! que tinguis un lapsus d'entrada passa, però que no ho pillis a la segona... estàs massa hiperactiva encara???? calma meri calma! :)

 

a les 9/15/2004 05:13:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

A veure...els botons estan a la dreta de la pantalla igual com nosaltres tenim el cor a l'esquerra...

 

a les 9/16/2004 09:50:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

No salían los botones porque las imágenes están alojadas en un servidor diferente al texto y, claro, ese servidor está en Tarragona y no puede funcionar bien siempre...

¿a la izquierda según se mira a la pantalla o a la derecha según nos mira la pantalla a nosotros? ¿quién mira a quién?

 

a les 9/16/2004 11:16:00 a. m., Blogger Santi va dir:

per cert, estic d'acord amb el tema sopar quan acabis el curs, maria. la meva pregunta és, però, si podriem fer un sopar asiàtic. vull dir que a mi el tema geishes em mola, però tinc un vestit xino moníssim que no em poso mai. el podria aprofitar per l'ocasió i ser l'emigrant guai del sopar?

espero la teva resposta...

 

a les 9/16/2004 11:18:00 a. m., Blogger anonim va dir:

ostres, ara m'hauré de sentir observat per la pantalla...? quin mal rotllo, no?
Per cert, vull conéixer aquest extraterrestre-gaysha, me'l presentareu?

 

a les 9/16/2004 01:02:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

O sigui, que tothom passa de la proposta japo com de la merda...pos me lo monto yo sola

 

a les 9/16/2004 01:05:00 p. m., Blogger Santi va dir:

perdona, jo he dit que si, i encara estic esperant la teva resposta sobre si la fusió xino-japonesa és possible! i sinó tu et montes el japo i jo ja em faré alguna cosa amb el wok mentre babejo mirant de reüll el sashimi...

 

a les 9/16/2004 01:28:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Si el motivo de la reunión es "comer", no sé por qué se espera de mi una respuesta, cuando ya se sabe que ésta es SÍ. Me mola el tema jalar + niñas disfrazadas de oriental. Yo accedo a ponerme una coleta y un sombrero de plato acabado en punta (si fuere estrictamente necesario).